آغاز روکش آسفالت معابر منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز ترمیم و روکش آسفالت معابر مورد نیاز این منطقه خبر داد و گفت: برای انجام این اقدام ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش و ترمیم آسفالت معابر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تخصیص اعتباری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: مسیر رفت و برگشت خیابان‌های هدایت، همافر، حیدری، پل تمدن، کندروی اتوبان شهید آقابابایی از تالار شهروند تا خیابان شهروند از جمله معابری است که روکش آسفالت در آن انجام می‌شود و این عملیات عمرانی در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی تنها در کالبد فیزیکی زندگی شهروندان اثرگذار نیست، بلکه این اقدامات مدیریت شهری نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس امروزه نقش مجموعه شهرداری‌ها در کیفیت زندگی شهروندان پررنگ ارزیابی می‌شود، زیرا کم‌کاری‌های آنها بر گسترش نارضایتی شهروندان از شرایط دامن زده است و فعالیت ثمربخش آنها می‌تواند به جوشش انرژی مثبت در جامعه تبدیل شود.

بحیرایی با اشاره به مطالبه وضعیت نابسامان آسفالت معابر توسط شهروندان، تصریح کرد: حفاری‌های شرکت‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکلات آسفالت معابر سطح شهر است که در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود تردد، سیما و منظر شهری را با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در همین راستا و جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در حال انجام است، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد.

کد خبر 606593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.