اجرای نهضت آسفالت از اولویت‌های مدیریت شهری است

شهردار زرین‌شهر گفت: شهرداری با توجه به ضرورت بهسازی روکش آسفالت بعضی از معابر محلات بافت فرسوده شهر، براساس اولویت‌بندی آسفالت مناطق کمتربرخوردار را در دستور کار قرار داده و عملیات آسفالت معابر بافت فرسوده را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز سه‌شنبه _بیست‌ونهم شهریورماه_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان، اظهار کرد: شهرداری زرین‌شهر در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن به شهروندان تلاش کرده است از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند تا شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

وی بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده است.

شهردار زرین‌شهر اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت بهسازی روکش آسفالت بعضی از معابر محلات بافت فرسوده شهر، شهرداری براساس اولویت‌بندی، آسفالت کردن معابر مناطق کمتر برخوردار را در دستور کار قرار داده و عملیات آسفالت معابر بافت فرسوده را آغاز کرده است.

اسماعیلی‌احمدی تصریح کرد: محله مهرآباد یکی از محلات قدیمی زرین‌شهر است که در بافت فرسوده قرار دارد، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نیازمند توسعه زیرساخت‌های شهری، خدماتی و رفاهی است، از این‌رو پروژه آسفالت معبر اصلی این محله در مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: با توجه به نقش ترمیم ترانشه و آسفالت معابر شهر در بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، لازم است علاوه بر آسفالت معابر سطح شهر، کارشناسان کنترل کیفی بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمتی با کیفیت به شهروندان باشیم، از این‌رو این مهم در دستور کار شهرداری زرین‌شهر قرار دارد.

کد خبر 606584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.