حجاب حکم خدا و امام خمینی (ره) است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمنان اسلام بدانند حجاب حکم خدا و امام خمینی (ره) است و ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _‌سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در نودودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی که در اجرای مراسم راهپیمایی اربعین نقش داشتند، قابل تقدیر است، اظهار کرد: در برگزاری آئین راهپیمایی تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی انتظامی به خوبی عمل کردند و اگر کمکی انجام نمی‌شد، به طور قطعی هدایت زائران امکان‌پذیر نبود.

وی ادامه داد: دو نفر از همکاران شهرداری تهران که در مراسم اربعین امسال مشغول خدمت‌رسانی به زائران بودند را از دست دادیم؛ محمدمهدی صبوری و حمزه حمداللهی که از نیروهای شهرداری تهران بودند و در خدمت‌رسانی به زائران مراسم آئین راهپیمایی اربعین نقش داشتند، فوت کردند و این موضوع در رسانه کمتر دیده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاق‌های اخیر در شهر تهران، گفت: طی چند روز اخیر برای یکی از دختران این سرزمین اتفاق ناگواری رخ داد و باعث ناراحتی و اندوه برای بسیاری از شهروندان کشورمان شد؛ از سوی دیگر برخی از دشمنان نظام منتظر چنین موضوعاتی بودند تا به آئین، دین و حکومت اسلامی تعرض کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق‌های اخیر نشان می‌دهد که این موضوع از کجا خط می‌گیرد، اما دشمنان اسلام بدانند حجاب حکم خدا و امام خمینی (ره) است و ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.

نادعلی تصریح کرد: اگر فردی اشتباهی کرده باشد، مسئولان پیگیری خواهند کرد و برخی باید از حرف‌های وحدت‌شکن پرهیز کنند.

کد خبر 606582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.