کانال‌ها و انهار منطقه ۴ کرج لایروبی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در تداوم عملیات لایروبی کانال‌ها و آب‌روهای سطح مناطق ده‌گانه شهرداری کرج، تنظیف و پاکسازی در منطقه چهار این کلان‌شهر انجام شد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت پیشگیری از آب‌گرفتگی کوچه‌ها و معابر سطح منطقه و حوادث مربوطه، اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده، احصاء و شناسایی نقاط آبگیر در سطح منطقه چهار شهرداری کرج است که علاوه بر لایروبی و پاکسازی مستمر، در زمان‌های بارندگی نیز با استقرار نیروی ثابت در کنار جوی‌ها، نسبت به رفع آب‌گرفتگی اقدام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا با تخلیه نکردن زباله، نخاله‌های ساختمانی و ضایعات در جوی‌ها و انهار به‌ویژه در فصول بارندگی جهت جلوگیری از وقوع آب‌گرفتگی معابر و سیلاب همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری تجهیزات در اختیار، لایروبی انهار، کانال‌ها و سپتیک منتهی به باغ سیب انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پسماند شهرداری کرج با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و بارندگی، در راستای پیشگیری از ایجاد آب‌گرفتگی در معابر اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 606565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.