ستاره گران قیمت منچسترسیتی زیر تیغ جراحان!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تأیید کرد که کالوین فیلیپس به دلیل آسیب دیدگی شانه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تأیید کرد که کالوین فیلیپس به دلیل آسیب دیدگی شانه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

هافبک منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس در بازی دوستانه مقابل بارسلونا در ماه آگوست بار دیگر از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد. این بازیکن ۲۶ ساله، بازی تیمش در لیگ برتر مقابل وولوز که با برتری سه بر صفر به پایان رسید را از دست داد و همچنین از بازی‌های آتی انگلیس در لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا و آلمان محروم شد. گواردیولا اکنون تأیید کرده است که فیلیپس به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

پپ گفت: "نمی‌دانم. او چند روز بیرون خواهد بود من پزشک نیستم، اما او به خوبی می‌تواند برای جام جهانی آماده شود. دکتر گفت تنها راه حل در حال حاضر این است که عمل را انجام دهد. سرمربی سیتی گفت: "هر بار که فلیپس مصدوم می‌شود، از ناحیه شانه است و پزشکان می‌گویند وقتی سه یا چهار بار از ناحیه شانه ضربه می‌خورید، تنها راه حل، جراحی است."

مصدومیت فیلیپس یک نامیدی برای این هافبک است، که از زمان انتقال رکورد شکن از لیدز به سیتی در تابستان، برای زمان بازی با مشکل مواجه شده است. نظرات گواردیولا حاکی از آن است که او ممکن است به موقع برای حضور در جام جهانی در ماه نوامبر، بهبود یابد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که او برای مسابقات در قطر آماده باشد.

فیلیپس فصل گذشته در لیگ برتر به طور متوسط ۱۰.۲ بار در هر یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای برای لیدز بازپس گیری توپ داشت. این رقم، بالاترین میانگین برای بازیکنی با بیش از ۹۰۰ دقیقه بازی است.

قهرمان لیگ برتر، پس از تعطیلات فیفادی، در تاریخ ۲ اکتبر، به مصاف همشهری خود منچستریونایتد می‌رود.

کد خبر 606481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.