تیم‌ملی فوتبال با ۲ سرپرست در اردوی اتریش!

تیم‌ملی فوتبال کشورمان هم‌اکنون بدون سرپرست در اردوی آماده‌سازی اتریش حضور دارد و احتمالا بازی‌های تدارکاتی نیز به‌همین روال دنبال خواهد شدو شنیده می‌شود سرپرست تیم‌ملی پس از اردوی اتریش انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته گذشته، خداداد افشاریان، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به نظر مهدی تاج برای انتخاب سرپرست تیم‌ملی اعلام کرد که بهرام رضائیان به‌عنوان سرپرست تیم‌ملی انتخاب شده و در ۲۴ ساعت آینده با این حکم معرفی خواهد شد.

اما این اتفاق رخ نداد و تیم‌ملی فوتبال کشورمان بدون سرپرستی مشخص به اردوی آماده‌سازی به اتریش سفر کرد و احتمالاً در بازی‌های تدارکاتی نیز شرایط به همین‌گونه پیش خواهد رفت.

گویا فدراسیون فوتبال برای انتخاب مدیر تیم‌ملی از بین مهدی محمدنبی و بهرام رضائیان بر سر دوراهی است؛ باوجود شرایط فعلی در نهایت تصمیم بر این شده که هر دو نفر، همراه تیم‌ملی راهی اتریش شوند.

نبی نایب‌رئیس اول فدراسیون به‌عنوان سرپرست کاروان تیم‌ملی و بهرام رضائیان، عضو هیئت‌رئیسه به‌عنوان سرپرست تیم در این سفر حضور دارند تا اینکه تصمیم قطعی درباره مدیر تیم‌ملی پس از بازگشت از اردوی اتریش گرفته شود.

کد خبر 606467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.