عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ شهریورماه

در این بسته خبری از وجود دکل برق فشار قوی در میدان ورودی شهر حمیدیا تا جذب سهمیه قیر شهرداری بجنورد و نوسازی تابلوهای هدایت مسیر بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

وجود دکل برق فشار قوی در میدان ورودی شهر حمیدیا

مراد علی الله‌وردی، شهردار حمیدیا وجود دکل برق فشار قوی در وسط میدان ورودی این شهر را علاوه بر یک خطر بالقوه بلکه یک معضل برای ساماندهی این ورودی که ورودی شهر یزد از سمت جنوب کشور است، ذکر کرد و خواستار همکاری مسئولان جهت جابجایی این دکل شد.

تقویت سیستم روشنایی بوستان هزار جریب

محمدصالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان‌ها، ضمن رفع نواقص فنی شبکه برق، تقویت روشنایی در تعدادی از بوستان‌های شهر انجام شده است.

جذب تمام سهمیه قیر شهرداری بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد در این خصوص گفت: هیچ مقدار از قیر مرکز استان برای معابر تا کنون برگشت نخورده است.

نیازهای شهری در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای تأمین می‌شود

یاسر عربی، شهردار گرمسار گفت: بسیاری از نیازهای شهری را می‌توان با استفاده از ظرفیت کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموختگان گرمساری تأمین کرد.

اجرای طرح تخفیف پروانه و عوارض ساختمان در دو گنبدان

رضا قشقایی، شهردار دو گنبدان گفت: طرح تخفیف پروانه و عوارض ساختمان‌های مختلف در این شهر اعمال می‌شود.

بهسازی و نوسازی تابلوهای هدایت مسیر معابر شهری بیرجند

حسن خانزاد، معاون امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اینکه برخی از تابلوهای اطلاع رسانی خیابان‌های شهر به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی شده بودند و با عنایت به معرفی ابنیه تاریخی و مکان‌های جدیدالتاسیس همانند بیمارستان‌ها و جابه‌جایی بعضی ادارات، به منظور بهبود منظر شهری و نوسازی المان‌های شهری، تابلوهای هدایت مسیر جدید در معابر اصلی شهر بیرجند نصب شد.

تعطیلی جایگاه CNG شهرداری نجف‌آباد

رضا رضایی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد گفت: جایگاه CNG کمربندی جنوب شهر به دلیل نقص فنی و نیاز به استانداردسازی تعطیل است‌.

اتصال شهرداری مشکات به سامانه پرداخت عوارض خودرو

علی پیراینده، شهردار مشکات گفت: شهرداری به سامانه ملی پرداخت عوارض خودرو متصل شده است.



کد خبر 606464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.