تداوم صدرنشینی یاران محرمی در لیگ کرواسی

تیم فوتبال دیناموزاگرب با برتری در مقابل لوکوموتیوزاگرب تا پایان هفته دهم قاطعانه در صدر جدول قرار گرفت و صادق محرمی نیز توانست نهمین بازی‌اش را برای تیمش به انجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال دیناموزاگرب شب گذشته در دهمین بازی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ‌برتر کرواسی در مقابل تیم لوکوموتیوزاگرب قرار گرفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی خفیف دست پیدا کند.

دیناموزاگرب با کسب نهمین پیروزی فصل خود در کنار تنها یک تساوی، با اقتدار و اختلاف ۱۱ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، قاطعانه در صدر جدول لیگ‌برتر کرواسی قرار گرفت.

صادق محرمی مدافع راست ایرانی و ملی‌پوش دیناموزاگرب، از ابتدا در ترکیب تیمش در این بازی قرار داشت و ۹۰ دقیقه را به‌طور کامل در زمین بود و امتیاز خوب ۷.۴ را کسب کرد.

این نهمین بازی محرمی برای دیناموزاگرب بود، او در این فصل تنها یک پاس‌گل به ثبت رسانده ولی مورد اطمینان سرمربی دیناموزاگرب قرار دارد و علاوه‌بر لیگ‌برتر، در لیگ‌قهرمانان اروپا نیز برای تیمش بازی می‌کند.

دفاع‌راست لژیونر کشورمان پس از دعوت به تیم‌ملی توسط کارلوس کی‌روش، باید خودش را به اتریش برساند تا در اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران و بازی‌های تدارکاتی برابر اروگوئه و سنگال حضور داشته باشد.

کد خبر 606455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.