لزوم ایجاد تحول و ارتقا در سازمان تاکسیرانی

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای برنامه‌های رفاهی برای تاکسیرانان امری ضروری است، همچنین باید با نگاهی تحولی برای رشد و ارتقای سازمان تاکسیرانی شهرداری اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _دوشنبه بیست و هشتم شهریورماه_ در جریان بازدید اعضای کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر از سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بعد از دو سال تعطیلی مدارس به طور حتم مهرماه با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، اما امیدواریم با رفع مشکلات در بخش سرویس مدارس سال تحصیلی خوبی را آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بحث داغ در وزارت کشور است، ادامه داد: شورای اسلامی شهر برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان آماده هر گونه پیگیری است؛ واردات خودرو برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی در کشور منتفی نشده است و می‌توان آن را به طور مجدد پیگیری کرد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تدوین لایحه درآمد پایدار در شهرداری تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی می‌تواند پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح کند تا در این لایحه لحاظ شود؛ همچنین سازمان تاکسیرانی طی ۱۵ روز آینده لیستی از درخواست‌های خود را همراه با ذکر عدد و رقم تهیه و به شورای اسلامی شهر ارسال کند تا پیگیری شود.

وی از برگزاری جلسه مشترک بین کمیسیون‌های پایش، حمل و نقل و اقتصادی شورای ششم شهر خبر داد و گفت: از سازمان تاکسیرانی درخواست داریم، طرح‌های خود را در راستای هوشمندسازی خدمات و معاینه فنی خودروها که کاهش آلودگی هوا را به دنبال دارد، مطرح کنند تا در اعتبارات و بودجه سازمان لحاظ شود.

مصور با اشاره به پیگیری بیمه رانندگان تاکسی در جلسات مشترک با تأمین اجتماعی، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های رفاهی برای تاکسیرانان امری ضروری است، همچنین باید با نگاهی تحولی برای رشد و ارتقای سازمان تاکسیرانی شهرداری حرکت کرد.

ضرورت تقویت زیرساخت‌های هوشمند سازی تاکسیرانی برای ارائه خدمت با کیفیت

سید امیر سامع، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه، اظهار کرد: تقویت، ارتقای زیرساخت‌ها و تجهیز تاکسی‌ها به سامانه‌های هوشمند خدمات باکیفیتی به شهروندان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: برای داشتن یک درآمد پایدار به منظور ارائه خدمت به شهروندان در حوزه تاکسیرانی باید بخشی از زیرساخت‌ها تأمین شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ضرورت دارد سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان به صورت مستمر پیشنهادات خود را به شهرداری و شورای اسلامی شهر ارائه کند، چرا که مدیریت شهری دارای امکانات و ظرفیت‌هایی است که در راستای نفع بیشتر شهروندان می‌تواند با سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اشتراک بگذارد.

کد خبر 606429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.