واکنش لالوویچ به رفتار جوانمردانه قاسم‌پور و کاکس +عکس

رفتار زیبا و دوستانه کامران قاسم‌پور و جی‌دن کاکس پس از پایان فینال کشتی یکی از سوژه‌های مهم رقابت‌های قهرمانی جهان بود که واکنش رئیس اتحادیه جهانی را نیز به‌دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان رقابت‌های کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، روز _شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ کامران قاسم‌پور کشتی‌گیر کشورمان در وزن ۹۲ کیلوگرم دیدار فینال این وزن را در مقابل جی‌دن کاکس آمریکایی و قهرمان جهان برگزار کرد.

قاسم‌پور و کاکس بر روی تشک رفتند و در نهایت نماینده غیرتمند کشورمان در یک کشتی نفس‌گیر و جذاب با نتیجه ۲ بر صفر کاکس را شکست داد و به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کرد.

اما نکته مهم این دیدار پس از قهرمانی قاسم‌پور، برخورد فوق‌العاده او و کاکس بایکدیگر بود. کاکس در جریان بازی کشتی و زمانی که عقب بود ناخواسته باعث جراحت ابروی قاسم‌پور شد ولی پس از پایان بازی، از کشتی‌گیر کشورمان عذرخواهی کرد و صحنه‌ای بسیار زیبا در وسط کشتی به ثبت رسید.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در واکنش به این موضوع نوشت: ورزش ما را متحد می‌کند، چه در برد و چه در باخت باید بدانیم رفاقتی وجود دارد که از همه چیز متمایز است. خیلی به رفتار این دو جنتلمن افتخار می‌کنم. آن‌ها کشتی و ورزش را در بالاترین سطح نشان دادند.

واکنش لالوویچ به رفتار جوانمردانه قاسم‌پور و کاکس +عکس

کد خبر 606428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.