نصب تابلوهای نام‌گذاری در معابر شهر کوهدشت

شهردار کوهدشت از نام‌گذاری بیش از ۱۰۰ خیابان و کوچه و خرید تابلو و پایه برای معابر سطح شهر خبر داد.

کامیاب تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری کوهدشت در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و سهولت در شناسایی آدرس مکان مورد نظر خود اقدام به نامگذاری بیش از صد خیابان و کوچه کرده است.

وی افزود: با توجه به هزینه بالای تهیه و نصب تابلوها از مردم درخواست می‌شود در نگهداری و مراقبت از تابلوهای میادین، خیابان و کوچه‌ها با شهرداری همکاری کنند.

شهردار کوهدشت از نصب میزهای پینگ‌پنگ در پارک‌های سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی، عملیات نصب میزهای پینگ‌پنگ که توسط شهرداری توسط تهیه شده بود، آغاز شده است.

تیموری ادامه داد: تعداد سه عدد میز پینگ‌پنگ در پارک ساحلی میدان امام (ه) و پارک شیرز (باغ پرندگان) توسط عوامل اجرایی شهرداری کوهدشت با نظارت مستقیم معاونت عمران نصب شد.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی برای داشتن شهری زیبا و ایده‌آل مهمترین اولویت مجموعه شهرداری کوهدشت است، تصریح کرد: فلسفه وجود مدیریت شهری خدمت‌گزاری به شهروندان است و مدیریت شهری خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی جهت برآورده کردن مطالبات شهروندان و رفع مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف را سرلوحه کار خود قرار داده است.

کد خبر 606404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.