پیش‌بینی تداوم روند نزولی بازار کریپتوکارنسی

بازار امروز رمزارزها شاهد ریزش سنگینی بود. با افت شدید بیت‌کوین و از دست رفتن حمایت مهم آن در محدوده ۱۸ هزار و ۷۰۰ دلار، پیش‌بینی‌ها حاکی از تداوم روند نزولی است و حاکی از تداوم روند نزولی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز رمزارزها شاهد ریزش سنگینی بود، با افت شدید بیت کوین و از دست رفتن حمایت مهم آن در محدوده ۱۸ هزار ۷۰۰ دلار پیش بینی‌ها حاکی از تداوم روند نزولی است، اتریوم نیز با افت ۱۱ درصدی به سطح یک هزار ۲۹۵ دلار رسید و سایر رمزارزهای بازار وضعیت مشابهی داشتند، پیش‌بینی‌ها حاکی از تداوم روند نزولی است، شاخص ترس و طمع از روز گذشته تاکنون کاهش شش واحدی داشته است، دامیننس بیت کوین به سطح ۴۰.۶۶ کاهش یافت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۸ هزار ۴۴۹ دلار

تغییرات: افت ۸.۰۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۹۵ دلار

تغییرات: افت ۱۰.۹۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۵۸ دلار و ۶۱ سنت

تغییرات: افت ۷.۰۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۴۶ دلار

تغییرات: افت ۱۰.۶۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۳۴ دلار

تغییرات: افت ۱۰.۰۷ درصدی

سولانا (SOL): ۳۰ دلار و ۹۰ سنت

تغییرات: افت ۸.۶۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۶۳ دلار

تغییرات: افت ۸.۴۲ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۷۳۱ دلار

تغییرات: افت ۱۱.۰۱ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۱۷ سنت

تغییرات: افت ۱۱.۰۸ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۹۴ دلار

تغییرات: افت ۴.۵۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۶۰ سنت

تغییرات: افت ۱۰.۰۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی تداوم روند نزولی بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۴ هزار ۱۸۸ دلار

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد که با این قدرت ریزش سنگین حمایت ۱۸ هزار دلار حفظ نشود البته لازم است کندل در زیر این سطح تثبیت شود، اما به صورت کلی پیش بینی می‌شود روند اصلاحی تا سطح ۱۴ هزار دلار تداوم یابد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۶۶ درصد.

دامیننس اتریوم: ۱۸.۲۳ درصد.

پیش‌بینی تداوم روند نزولی بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۲۶ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۰ میلیارد دلار

پیش‌بینی تداوم روند نزولی بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

افت محسوس شاخص ترس و طمع از سطح ۲۷ واحد روز گذشته به ۲۱ واحد امروز.

پیش‌بینی تداوم روند نزولی بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

تحلیلگر بلومبرگ: بهای بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

مایک مک‌گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، طی مصاحبه اخیر خود با کیتکو نیوز (Kitco News)، اظهار کرده است که برای به واقعیت پیوستن هدف صعودی بیت کوین لازم نیست هیچ اتفاقی بیفتد؛ چراکه عرضه بیت کوین محدود و پذیرش و تقاضا برای آن رو به افزایش است. بنابراین او پیش‌بینی می‌کند که پادشاه ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد. مک‌گلون همچنین عقیده دارد که اتریوم نیز احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۶,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بیش از ۳۷۷ میلیون دلار از دارایی‌های کاربران اتریوم لیکوئید شد

بر اساس داده‌های کوین‌گلس، بیش از ۳۷۷ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی بازار ارزهای دیجیتال، در ۲۴ ساعت گذشته لیکوئید شده است. این اتفاق پس از آن رخ داد که قیمت اتریوم با کاهش بیش از ۱۰ درصدی به پایین‌ترین سطح خود در دو ماه گذشته رسید. طبق این داده‌ها، ۱۶۵.۳ میلیون دلار از سرمایه‌های لیکوئید شده متعلق به معاملات اتریوم و ۷۷.۴ میلیون دلار نیز مربوط به معاملات بیت کوین بوده است. همچنین، بزرگترین موقعیت معاملاتی لیکوئید شده در صرافی بیت‌مکس و به ارزش ۱۰ میلیون دلار رخ داده است.

مدیرعامل FTX: هنوز یک میلیارد دلار پول نقد برای کمک به شرکت‌های ارز دیجیتال داریم

سم بنکمن فراید، مدیرعامل صرافی «FTX»، در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفته است که این صرافی حدود یک میلیارد دلار پول نقد دیگر برای کمک به شرکت‌های ارز دیجیتال در اختیار دارد. پیش از این، صرافی FTX به‌دنبال کاهش شدید ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری، در چندین شرکت از جمله صندوق پوشش ریسک اسکای‌بریج کپتال سرمایه‌گذاری کرده بود. ماه گذشته، فراید گفته بود که آرزو می‌کند تا شرکت‌های دیگر این صنعت نیز برای نجات شرکت‌هایی که از رکود بازار آسیب دیده‌اند، به او کمک کنند.

بلاک‌سِک: بلاک چین اثبات کار اتریوم مورد حمله بازپخش قرار گرفت

شرکت امنیتی بلاک‌سک روز یکشنبه اعلام کرد که بلاک چین اثبات کار اتریوم مورد حمله بازپخش (Replay) قرار گرفته است. در این حمله، مهاجم ابتدا تراکنشی را در شبکه اثبات سهام اتریوم انجام داده، سپس با ارسال مجدد آن تراکنش در شبکه اثبات کار، ۲۰۰ توکن ETHW را به سرقت برده است. تیم توسعه‌دهنده بلاک چین هاردفورک اثبات کار اتریوم گفته که مهاجم در این حمله از آسیب‌پذیری قرارداد هوشمند پل اُمنی (Omni) در شبکه نوسیس (Gnosis) و نه خود بلاک چین اتریوم اثبات کار، سوءاستفاده کرده است. این تیم همچنین اضافه کرد که از روز شنبه در تلاش بوده تا پل امنی را از وجود این خطر آگاه کند.

بازار استیبل کوین‌ها از زمان سقوط ترا بیش از ۱۰ درصد افت کرده است

از زمان سقوط استیبل کوین ترا در ماه مه (اردیبهشت)، استیبل کوین‌های برتر از نظر ارزش بازار با ۱۰.۶۶ درصد کاهش از سطح ۱۷۱.۳۷ میلیارد دلاری، اکنون به ۱۵۳.۰۹ میلیارد دلار رسیده است. نکته قابل‌توجه آنجاست که داده کوین گکو نشان می‌دهد که در روز هفتم جولای (شانزدهم تیر) ارزش استیبل کوین‌ها به ۱۵۴ میلیارد دلار کاهش یافته است.

این بدان معناست که استیبل کوین‌ها در ۷۳ روز گذشته عملاً هیچ رشدی نداشته‌اند و بازار آنها راکد بوده است. گفتنی است که استیبل کوین دلاری تتر (USDT) نیز در یک ماه گذشته رشد اندک ۰.۷ درصدی تجربه کرده است؛ در حالی که یواس‌دی کوین (USDC) ۴.۹ درصد کاهش داشته و استیبل کوین دلار بایننس (BUSD) نیز ۱۱.۱ درصد افزایش داشته است.

توسعه‌دهنده شیبا اینو اطلاعات تازه‌ای درباره توکن سوزی منتشر کرد

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده پیشرو و یکی از چهره‌های اصلی شیبا اینو در فضای رسانه‌ای، از رویدادهای مهمی در اکوسیستم شیبا خبر داد. به گزارش یو تودی، به‌طور خاص، این توسعه‌دهنده یک بار دیگر به بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) و سوزاندن در یک زمینه اشاره کرد که ممکن است به معنای سوزاندن شیبا از طریق مکانیسم‌های درون بازی باشد. کوساما، در خطاب به جامعه کاربران قول داد که به زودی خبرهای تازه‌ای درباره شیباریوم ارائه خواهد کرد.

نقشه بازار

پیش‌بینی تداوم روند نزولی بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 606402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.