تکمیل خط‌کشی اطراف مدارس قم تا پایان شهریورماه

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خط‌کشی اطراف مدارس مناطق دو، سه، چهار و شش به اتمام رسیده است و خط‌کشی مناطق هفت و هشت تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به آغاز سال تحصیلی و مطالبه شهروندان برای خط‌کشی ترافیکی در مسیر مدارس، اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری از ابتدای شهریورماه برنامه خط‌کشی معابر مقابل مدارس را در دستور کار قرار داده است.

وی از اتمام خط‌کشی معابر برخی مناطق خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۳ مدرسه در لیست اعلامی به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک بوده است که خط‌کشی اطراف مدارس مناطق دو، سه، چهار و شش به اتمام رسیده است و خط‌کشی مناطق هفت و هشت در حال اجرا است و تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: دو تیم خط‌کشی مدارس را انجام می‌دهند و علت دیر آغاز شدن پروژه نیز حفظ رنگ و درخشندگی خط‌کشی در شب برای دانش‌آموزان بوده است.

وی از اجرای سرعت‌کاه در مسیر مدارس خبر داد و ادامه داد: اجرای این سرعت‌کاه‌ها از ابتدای سال آغاز و تاکنون هفت نقطه پرخطر آرام‌سازی شده است.

شعبان‌زاده تأکید کرد: تا پایان سال سرعت‌کاه‌های مسیر تمام مدارس اجرا خواهد شد و معابر ایمن می‌شود.

کد خبر 606396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.