قابلیت‌های جدید به سامانه «اصرو» اضافه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: قابلیت‌های جدیدی به سامانه «اصرو» اضافه می‌شود که ازجمله آن می‌توان به کیف پول الکترونیک برای خرید بلیت اتوبوس، مشاهده کرایه اتوبوس به تفکیک خطوط و مدیریت آنلاین مکان اتوبوس‌ها با توجه به تراکم جمعیت در نقاط مختلف شهر توسط اپراتور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدعلی معرک‌نژاد» امروز –دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه- در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: اپلیکیشن «اصرو» به‌عنوان سامانه هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک شهر اصفهان، قابلیت‌های متنوعی دارد که در فاز نخست قابلیت موقعیت‌یابی اتوبوس‌ها راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: شهروندان با حضور در هر نقطه از شهر می‌توانند نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس را پیدا کنند و با حضور در آن ایستگاه، خط یا خطوطی که از آن عبور می‌کند، موقعیت اتوبوس‌ها و زمان تقریبی رسیدن اتوبوس به ایستگاه را مشاهده و سفر خود را مدیریت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: قابلیت‌های دیگری به سامانه اصرو اضافه می‌شود که از جمله آن می‌توان به کیف پول الکترونیک برای خرید بلیت اتوبوس، مشاهده کرایه اتوبوس به تفکیک خطوط و مدیریت آنلاین مکان اتوبوس‌ها با توجه به تراکم جمعیت در نقاط مختلف شهر توسط اپراتور اشاره کرد.

وی درخصوص راه‌های دریافت اپلیکیشن اصرو، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی https://my.isfahan.ir، این اپلیکیشن کاربردی را دریافت و نصب کنند؛ نسخه تحت وب آن نیز موجود است و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

معرک‌نژاد با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از طریق اسکن کیوآرکدهای موجود روی بنرهای نصب شده در سطح شهر، اپلیکیشن «اصرو» را دریافت و نصب کنند، افزود: اگر اختلال یا ایرادی در این اپلیکیشن به‌وجود آمد، کاربران می‌توانند در ارتباط با سامانه ۱۳۷، موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 606374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.