استقبال از زائران رضوی در موکب‌الرضا(ع)

شهردار سمنان با تاکید بر خدمت بی‌منت به زائران و مسافران، از فعالیت موکب‌الرضا (ع) شهرداری تا پایان ماه صفر خبر داد.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از فعالیت موکب‌الرضا (ع) شهرداری سمنان، اظهار کرد: شهر سمنان در مسیر مشهد و حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سالیانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر از این محور تردد می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به برگزاری آئین پیاده‌روی اربعین حسینی، در مسیر بازگشت زائران خدمات ارزنده‌ای پیش‌بینی شده و تاکنون به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار سمنان با اشاره به وجود کمپ زائر شهرداری با ظرفیت ۱۳۸ سکوی استراحت و خدمات رفاهی در ورودی غربی شهر، خاطرنشان کرد: در زمان برگشت مسافران اربعین حسینی، کمپ زائر میزبان حدود ۲۰۰۰ نفر از هموطنان بوده است.

مرتضی‌نژاد با بیان اینکه این ظرفیت جدای از اقامت‌های شبانه مسافران در دیگر اقامتگاه‌های روباز شهرداری است، اضافه کرد: در اربعین امسال ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری در قالب موکب‌الرضا (ع) در شهر کربلا خدمت‌رسانی به زائران را انجام دادند، علاوه بر آن یک موکب نیز در ورودی غربی شهر کار خدمات‌رسانی به مسافران اربعین و زائران امام هشتم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران به کار گرفته است، تصریح کرد: فعالیت موکب‌الرضا (ع) شهرداری سمنان به منظور استقبال از زائران امام رضا (ع) تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

کد خبر 606365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.