ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای کرمانشاه/آغاز بازگشت ۷۴۰۰ خودروی سنگین موکب‌داران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه ترافیک در محور ایلام_سرابله_حمیل_اسلام‌آباد به کرمانشاه و بیستون نیمه‌سنگین است، گفت: ترددها طی یک تا دو روز آینده به نیروهای انتظامی، امدادی و موکب‌داران بازمی‌گردد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت راه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: ترافیک تردد از محور قصرشیرین به سمت سرپل ذهاب و کرمانشاه، روان و بدون مشکل اما همراه با درصدی افزایش است.

وی با بیان اینکه ترددهای مسیر برگشت در جریان است، افزود: ترافیک در محور ایلام_ سرابله _حمیل، نیمه‌سنگین و روان است و موکب‌ها منجر به ایجاد ترافیک در سطح استان شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به نیمه‌سنگین بودن ترافیک در محور اسلام‌آباد به کرمانشاه و بیستون، تصریح کرد: زائران طی چند روز اخیر با مدیریت سفر خود، به کشور بازگشتند و بازگشت زوار روبه‌اتمام است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد خودروها در مرز خسروی و حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد خودروها در پارکینگ‌های استان ایلام باقی مانده است، اضافه کرد: طی دو روز قبل از اربعین تا روز گذشته حجم ترافیک به خصوص در محور حمیل، اسلام‌آباد، بیستون و کنگاور بسیار سنگین بود.

رخداد حوادث ترافیکی بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه بیشتر حوادث ترافیکی رخ داده طی چند روز اخیر بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی بوده است، گفت: بیشتر حوادث ترافیکی رخ داده از نوع واژگونی بوده و فوتی‌های حوادث ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با ۵۰ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

وی با اشاره به کاهش هفت درصدی تصادفات منجر به جرح در راه‌های استان کرمانشاه، ادامه داد: درحال‌حاضر در مسیر رفت اتوبوس‌ها درحال تردد هستند؛ چراکه تعداد زیادی از زوار بدون خودروی شخصی بودند.

بازگشت نیروهای انتظامی، امدادی و موکب‌داران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز بازگشت ۷۴۰۰ خودروی سنگین موکب‌داران، افزود: تردد طی یک تا دو روز آینده قطعاً به نیروهای انتظامی، امدادی و موکب‌داران بازمی‌گردد و پیش‌رو بودن تعطیلات پایان تابستان نیز منجر به ایجاد ترافیک در سطح راه‌های استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زوار حتماً در موکب‌های ایجاد شده استراحت داشته باشند و سپس به سفر خود ادامه دهند؛ همچنین از عجله در رانندگی و انحراف به چپ بپرهیزند و فاصله طولی را رعایت و زمان سفرها را مدیریت کنند.

کد خبر 606291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.