احداث گرمخانه با ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه قرارداد احداث اسکلت گرمخانه در دو هزار مترمربع زیربنا منعقد شده است، گفت: عملیات خاک‌برداری و فونداسیون اجرایی این پروژه در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث گرمخانه در قم، اظهار کرد: در قالب سفر رئیس‌جمهور به قم در دی‌ماه سال گذشته، بودجه سه میلیارد تومان برای احداث گرمخانه تخصیص‌یافته است.

وی ادامه داد: قرارداد احداث اسکلت گرمخانه در دو هزار مترمربع زیربنا منعقدشده و عملیات خاک‌برداری و فونداسیون اجرایی آن در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بابیان اینکه این گرمخانه با همکاری و مشارکت استانداری، شهرداری و بهزیستی در حال احداث است، اضافه کرد: این گرمخانه در دوطبقه، پس از بهره‌برداری و تکمیل در اختیار اداره کل بهزیستی قم جهت ساماندهی گروه هدف قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: قرارداد تکمیل اسکلت این پروژه به میزان هشت میلیارد تومان نهایی شده است و تلاش می‌شود در کمتر از یک سال در انتهای شهرک فاطمیه به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 606272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.