رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق سطح شهر بروجرد

رئیس اداره زیباسازی شهرداری بروجرد گفت: با هدف زیباسازی و استفاده شهروندان از محیط شهری عملیات رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق سطح شهر در حال انجام است.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ یکی از مهم‌ترین عناصری است که می‌تواند به‌سادگی و با هزینه‌ای کمتر از ساخت‌وساز به تعریف فضاهای شهری، ایجاد خوانایی و حس تعلق‌پذیری کمک کند.

وی با بیان اینکه رنگ یکی از مهم‌ترین ابزارهای طراحان شهری است، افزود: رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق به ایجاد خوانایی از طریق تقویت تصاویر ذهنی شهروندان از محیط کمک می‌کند.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: شهرداری در حال انجام عملیات رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق سطح شهر (میدان یادبود به سمت میدان شهید بهشتی) و عملیات رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق سطح شهر (میدان قیام به سمت میدان سپاه (راهنمایی) است.

گودرزی تصریح کرد: به منظور زیباسازی و استفاده شهروندان از محیط شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اقدام به جانمایی و نصب چهار عدد نیمکت بتنی در لچکی ورودی خیابان پدافند کرده است.

وی گفت: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر و کوچه‌های سطح شهر، طرح تعویض تابلوهای قدیمی معابر و نصب تابلوهای جدید و رنگ‌آمیزی تیرهای چراغ برق سطح شهر در حال انجام است.

کد خبر 606271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.