۱۲ بازیکن منچستریونایتد مسموم شدند!

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

گاردین:

* چلسی در حال نزدیک شدن به توافق با کریستف فروند، مدیر ورزشی ردبول سالزبورگ برای ایفای نقشی مشابه در استمفوردبریج زیر نظر سرمربی جدید، گراهام پاتر است.

* ناتان کالینز، مدافع ولوز، پس از دریافت کارت قرمز در بازی دیروز مقابل سیتیزن‌ها، که بخاطر یک تکل وحشتناک روی جک گریلیش رخ داد، منتظر بود تا از ستاره منچسترسیتی و انگلیس عذرخواهی کند.

سان:

* در مجموع ۱۲ بازیکن منچستریونایتد با گزارش مسمومیت غذایی از سفر به مولداوی برای بازی در لیگ اروپا مقابل شریف تیراسپول، به منچستر بازگشتند.

* لسترسیتی در صورتی که تصمیم به اخراج برندن راجرز بگیرد، توماس فرانک از برنتفورد به همراه شأن دایچ، سرمربی سابق برنلی، کاندیدای احتمالی برای جانشینی او خواهند بود، آنها برای این کار، ۱۰ میلیون پوند در اختیار دارند.

* آن خل دی ماریا پس از اخراجش در جریان شکست غافلگیرکننده آنها مقابل مونزا سری آ که روز گذشته اتفاق افتاد، از هواداران یوونتوس عذرخواهی کرد.

* مارکوس روخو به دلیل کارت قرمز خود در جریان بازی هفته گذشته بوکا جونیورز با ریورپلاته، از یک بازی محروم شد و مقامات، او را از کاپیتانی باشگاهش به مدت یک ماه محروم کردند.

* بارسلونا قرار است از فصل آینده پیراهنی که در دهه ۱۹۷۰ استفاده می‌کرد، را با طرحی جدیدتر مورد استفاده قرار دهد.

* وین رونی اعتراف کرده است که زندگی در دی سی یونایتد بدون حضور همسرش کولین و فرزندانش در واشنگتن در کنار او "خسته کننده" است.

دیلی میرر:

* چارلی ساویج، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد را در جریان بازی زیر ۲۱ سال جمعه شب تحت تأثیر قرار داد و سرمربی هلندی از او خواست که روز بعد با تیم اصلی تمرین کند.

دیلی میل:

* آنتوان گریزمان سرانجام شب گذشته برای اتلتیکو مادرید مقابل رئال در حالی از ابتدا فیکس بود که خبرها حاکی از آن است برای حضور بدون مشکل در ترکیب اتلتیکو، سران روخی بلاکوها با قراردادی به قیمت ۲۲ میلیون پوند برای پرداخت به بارسلونا موافقت کرده تا او دیگر مجبور نباشد از روی نیمکت به بازی بیاید صرفاً به خاطر اینکه بند ۳۵ میلیون پوندی در قرارداد قرضی اش فعال نشود.

* هواداران خشمگین یوونتوس پس از رویارویی با مکس آلگری در جریان شکست غافلگیرکننده شب گذشته مقابل مونزا، از توماس توخل خواستند سرمربی جدید آنها شود.

* اولیور کان صحبت‌هایی مبنی بر اینکه بایرن مونیخ در نظر دارد یولیان ناگلزمن را به عنوان سرمربی برکنار کند، پس از اینکه آن‌ها چهار بازی در بوندسلیگا را نبرده‌اند، رد کرد و از مرد آلمانی حمایت کرد.

* آرتور ملو درخواست کرده است تا برای تیم زیر ۲۱ سال لیورپول بازی کند تا بتواند به سرعت به فرم خوب خود برگردد و پس از تعطیلات فیفادی نقش بیشتری در ترکیب تیم یورگن کلوپ در لیگ برتر داشته باشد.

دیلی تلگراف:

* آرچی لنهام و ریحان احمد، دوبازیکن انگلیسی کریکت، برای بازی در لیگ جوانان پاکستان، در رده بازیکنان زیر ۱۹ سال ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 606240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.