مقایسه مسی و رونالدو توسط هم‌تیمی آن‌ها!

ویتینیا که در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی کرده است، ادعا می‌کند که این دو رقیب ممکن است بیش از آنچه همه فکر می‌کنند، شبیه هم باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویتینیا که در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی کرده است، ادعا می‌کند که این دو رقیب ممکن است بیش از آنچه همه فکر می‌کنند، شبیه هم باشند.

تفاوت‌های آشکاری بین این دو فرد بزرگ تاریخ فوتبال وجود دارد، فوق‌ستاره آرژانتینی که همه چیز را با ظرافت انجام می‌دهد، درحالی که فوق‌ستاره پرتغالی شور و قدرت را در هم می‌آمیزد. هر دوی آن‌ها رکوردهایی را به ثبت رسانده‌اند و بین آنان ۱۲ توپ طلا تقسیم شده است، اما بازیکنی که با مسی در پاری سن ژرمن بازی می‌کند و هم تیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال است، معتقد است که شباهت‌هایی بین این دو وجود دارد.

ویتینها هنگام بحث در مورد دو مرد افسانه‌ای فوتبال به نشریه پرتغالی اوجوگو گفت: چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد که آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند تا چیزهایی که آن‌ها را از هم جدا می‌کند. هر کدام روش بازی و ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما چیزهایی که آنان را به هم نزدیک می‌کند بسیار زیاد است. اراده و همیشه بیشتر خواستن، بدون در نظر گرفتن آنچه قبلاً به دست آورده‌اند، بخشی از این داستان است.

مسی اکنون ۳۵ سال سن دارد، در حالی که رونالدو ۳۷ سال دارد، اما هر دو همچنان مصمم هستند که به افتخارات باشگاهی و ملی خود اضافه کنند و همچنان در بهترین شرایط در رقابت‌های لیگ یک فرانسه، لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان و لیگ اروپا رقابت می‌کنند.

قرارداد هر دوی آن‌ها تابستان آینده به پایان خواهد رسید، و این به این معنی است که آن‌ها می‌توانند دوباره تیم خود را تغییر دهند، اما تا قبل از آن، فرصت زیاد و مهمی برای آنان وجود دارد، از جمله تلاش برای کسب عنوان در جام جهانی که اواخر امسال در قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 606239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.