۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
پاوارد: برای دشان جان می‌دهم!

بنجامین پاوارد، مدافع کناری تیم ملی فرانسه درحالی‌که از سرمربی تیم ملی قدردانی می‌کند، می‌گوید برای دیدیه دشان جان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بنجامین پاوارد، مدافع کناری تیم ملی فرانسه در حالی که از سرمربی تیم ملی قدردانی می‌کند، می‌گوید برای «دیدیه دشان» جان می‌دهد.

پاوارد ۲۶ ساله، از زمانی که دشان او را برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به بازی گرفت، و هنوز در اشتوتگارت بود، به طور ثابت برای خروس‌ها زیر نظر این سرمربی در ترکیب حضور داشته است. این مدافع راست از زمان پیوستن به بایرن مونیخ حتی بیشتر از قبل پیشرفت کرده و ۴۵ بازی برای تیم فرانسه انجام داده است.

پاوارد به نشریه تله فوت گفت: اگر چیزی برای گفتن وجود داشته باشد، او (مربی) به من خواهد گفت. خیلی به او مدیونم. برای او در زمین جان می‌دهم.

پاوارد امیدوار است که برای جام جهانی قطر، در پست دفاع راست تیم فرانسه به میدان برود. با این حال او در تیم، با ژول کانده رقابت می‌کند، در حالی که دشان گهگاه ترجیح می‌دهد از سه مدافع میانی استفاده کند و در بازی‌های اخیر پاوارد را روی نیمکت گذاشته است. پاوارد برای بازی‌های آتی لیگ ملت‌ها مقابل اتریش و دانمارک در ترکیب فرانسه حضور دارد.

کد خبر 606237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.