پرونده رادوشوویچ خطری برای پرسپولیس در دادگاه‌های بین‌المللی ندارد

مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده رادوشوویچ هیچ خطری برای این باشگاه درخصوص صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین دادگاه‌های بین‌المللی در FIFA، CAS و AFC ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از زمان رفتن بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اهل کروات تیم فوتبال پرسپولیس، پرونده او باز است و قرمزهای پایتخت باید برای خلاص‌شدن از شر حواشی مالی این بازیکن، طلب وی را پرداخت کنند.

در همین رابطه امیرعلی حسینی اظهار کرد: پرونده دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و این پرونده در مرحله مفتوح است.

وی افزود: طی نامه‌ای که از دادگاه عالی ورزش به تاریخ شانزدهم ماه‌سپتامبر برابر یا همان جمعه بیست‌وپنجم شهریورماه به باشگاه مکاتبه شد، اعلام گردید این دادگاه در نظر دارد جلسه استماعی جهت رسیدگی به این پرونده به تاریخ نهم ماه‌نوامبر یا همان هجدهم آبان‌ماه تشکیل دهد.

امیرعلی حسینی تصریح کرد: در مکاتبات قبلی دادگاه عالی ورزش با باشگاه پرسپولیس، پنل داوری مشخص شد که ریاست آن بر عهده داوری از کشور ایتالیا است و دو داور دیگر یکی از باشگاه پرسپولیس و دیگری، داوری که از سوی رادوشوویچ انتخاب شده است، این پرونده را مورد بررسی قرار خواهند داد. این سه داور به اتفاق منشی و افراد دیگر در این جلسه حضور خواهند داشت.

مدیر بین‌الملل باشگاه خاطرنشان کرد: در هر حالت، پرونده رادوشوویچ در مرحله مفتوح است و رأی بدوی فیفا هنوز به حالت قطعی در نیامده است. بنابر این، پرونده این بازیکن برای باشگاه خطری را در FIFA، CAS و AFC جهت مبحث مجوز حرفه‌ای تهدید نخواهد کرد تا اینکه این جلسه استماع برگزار گردد و داوران، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش رأی نهایی را صادر نماید. قطعاً تا آن زمان هیچ خطری برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

کد خبر 606225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.