استمرار طرح نهضت آسفالت در خمین

شهردار خمین گفت: به‌منظور مناسب‌سازی معابر و سهولت در ترددها عملیات لکه‌گیری در سطح شهر ادامه دارد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استمرار اجرای نهضت آسفالت در بخش لکه‌گیری کوچه‌ها و معابر شهر خمین، اظهار کرد: آسفالت کوچه شهید مسلمی واقع در خیابان قیام به مساحت ۳۹۵ مترمربع با استفاده از ۴۰ تن و ۴۴۰ کیلو آسفالت انجام شده است.

وی افزود: به منظور مناسب‌سازی معابر و تحقق درخواست شهروندان، لکه‌گیری آسفالت کوچه گلشن واقع در بلوار شورا، کوچه شمشاد واقع در خیابان طالقانی و کوچه واقع در بلوار قدس به مساحت ۵۶۴ مترمربع با پخش حدود ۳۵ تن آسفالت انجام شد.

شهردار خمین با بیان اینکه لکه‌گیری کف فرش خیابان شهدا به مساحت ۴۳ مترمربع به منظور مناسب‌سازی معابر شهری اجرا شده است، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت کوچه صائم واقع در خیابان قیام به مساحت ۳۲۰ مترمربع به منظور مناسب‌سازی معابر و سهولت در عبور و مرور با استفاده از ۲۴ تن و ۵۸۰ کیلو آسفالت و ۲۷۰ کیلو قیر انجام شده است.

احمدی تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت کوچه شهید ولایتی، شهید موگویی و شهید عزیزی به مساحت ۶۵۰ مترمربع، حدفاصل کوچه شهید عزیزی و شهید شیخی به مساحت ۷۵۰ مترمربع، خیابان شهید شیخی به مساحت ۶۰۰ مترمربع، کوچه هدایت و فرعی هدایت دو و سه، کوچه بهار و فرهنگ سه و چهار به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و کوچه شهید عیسوندی به مساحت ۲۵۰ مترمربع اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی محسوب می‌شود که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.‌

کد خبر 606223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.