تاکید رئیس‌جمهور برپیگیری عملیاتی شدن توافقات سفر به ازبکستان

رئیس جمهور گفت: عملیاتی شدن توافقات خوبی که در سفر ازبکستان به‌دست آمد، نیازمند پیگیری مجدانه دستگاه‌های مسئول به‌ویژه کمیسیون‌های مشترک تشکیل شده با کشورهای طرف توافق است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ هیئت دولت با اشاره به شکوه مراسم اربعین امسال از دستگاه‌های مسئول خواست ویژگی‌های منحصر به‌فرد مراسم امسال و حجم تلاش‌های انجام شده را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: مردم و دولت عراق در حد بضاعتشان همکاری و همیاری خیلی خوبی در برگزاری مراسم اربعین امسال داشتند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مدیریت هوشمند بازار ارز و بورس تاکید کرد و گفت: تثبیت این بازارها، آرامش بخشی به زندگی مردم را در پی خواهد داشت.

رئیسی در جلسه امروز اشاره‌ای هم به دستاوردهای اقتصادی اجلاس اخیر شانگهای داشت و گفت: عملیاتی شدن توافقات خوبی که در این سفر به دست آمد، نیازمند پیگیری مجدانه دستگاه‌های مسئول بویژه کمیسیون‌های مشترک تشکیل شده با کشورهای طرف توافق است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد محمدحسین شهریار، شاعر نامدار ایرانی و نیز روز شعر و ادب فارسی، بر لزوم تقویت ارتباطات و تعامل با کشورهایی که با ایران دارای اشتراکات تاریخی، فرهنگی و تمدنی هستند، تأکید کرد.

کد خبر 606212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.