اهدا ۶۳۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند گلپایگانی

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک خیران ۶۳۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان گلپایگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باقر عبیری امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه ۱۴۰۱_ در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک خیرین گلپایگانی ۶۳۰ پک لوازم‌التحریر به ارزش هر عدد پک حدود ۷۰۰ هزار تومان، و همچنین ۱۶۰ پیراهن خریداری و بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

وی افزود: با هزینه ۲۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین برای دانش‌آموزان نیازمند مدارس شهر گوگد لوازم‌التحریر خریداری و توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان از نصب ۸۳۰۰ متر ایزوگام در بام مدارس شهرستان خبر داد و افزود: زیباسازی مدارس و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس انجام شده است.

عبیری با اشاره به اهدای ۵۰۰ متر سنگ به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان از سوی خیر برای سنگ کاری کارگاه آموزشی دبیرستان ابوذر شهر گلشهر، افزود: اکنون سنگ کاری کارگاه آموزشی با پیشرفت ۸۵ درصدی برای سال تحصیلی جدید آماده خواهد شد.

وی از اهدای یک واحد مسکونی با زیربنای ۱۵۰ مترمربع به ارزش دو میلیارد تومان در شهرستان رشت به آموزش و پرورش گلپایگان خبر داد و گفت: قطعه زمینی به متراژ ۳۷۰۰ متر مربع به ارزش بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در خیابان امامت شهر گلپایگان به آموزش و پرورش اهدا شده است.

فضاهای آموزشی شهرستان مناسب نیست

در ادامه محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان علی‌رغم وجود معلمانی زحمت کش و دلسوز، اما با کمبود فضاهای آموزشی مناسب مواجه هستیم، اظهار کرد: لازم است برای احداث فضاهای آموزشی با استفاده از ظرفیت خیرین و سازمان نوسازی مدارس اقدام شود.

فرماندار گلپایگان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام مدارس شهرستان، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان، به منظور تسهیل در تردد خودروها و دانش‌آموزان معابر و مسیر مدارس خط کشی شود.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز با اشاره به رسالت سنگین آموزش و پرورش در ارائه خدمات و امکانات بهتر آموزش به دانش‌آموزان، گفت: در راستای این رسالت سنگین باید برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام دانش محور است، افزود: رسالت پیامبران زدودن پرده جهل و نادانی در جامعه با هدف تقویت عقل و اندیشه انسان‌ها بوده است، زیرا اگر علم به تنهایی انسان‌ها را سعادتمند می‌کرد، اکنون دنیا دچار مشکلات متعددی نبود، همانگونه که شاهد جاهلیت حیرت انگیزی در برخی کشورهای پیشرفته دنیا هستیم.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: آموزش و پرورش به تقویت مباحث دینی و تربیتی دانش‌آموزان نیز توجه داشته باشد تا نسلی هم تراز جامعه فاطمی تربیت شوند، که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

کد خبر 606207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.