نحوه اندازه‌گیری دمای پایه بدن با اپل‌واچ سری جدید چگونه است؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد اندازه‌گیری دمای پایه بدن با اپل‌واچ سری هشت و اپل‌واچ اولترا، پنج شب طول می‌کشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل اخیراً جزئیاتی در مورد تشخیص دمای مچ‌دست در اپل‌واچ سری هشت و اپل‌واچ اولترا ارائه می‌دهد. کاربران با استفاده از ویژگی باید ساعت خود را به مدت پنج شب هنگام خواب بپوشند تا دمای پایه بدن آن‌ها تشخیص داده شود.

 اپل‌واچ سری هشت و اپل‌واچ اولترا از دو حسگر تشخیص دما بهره می‌برند که یکی از آن‌ها زیر دستگاه و نزدیک پوست افراد قرار دارد و دیگری نیز زیر نمایشگر تعبیه شده است. اپل‌واچ هنگامی که کاربر خواب است هر پنج ثانیه یک بار، دمای بدن او را از طریق تماس با مچ‌دست نمونه‌برداری می‌کند.

دمای بدن افراد به صورت معمول و به دلایل مختلف مانند ورزش، مصرف مواد غذایی یا نوشیدنی‌های مختلف، شرایط آب‌وهوایی، محل خواب یا عوامل فیزیولوژیکی از جمله بیماری‌ها یا چرخه قاعدگی در بانوان تغییر می‌کند. اپل‌واچ پس از پنج شب، دمای پایه بدن کاربر را تشخیص می‌دهد. پس از انجام این کار، امکان بررسی دمای بدن از طریق اپلیکیشن Health در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت اپل هشدار می‌دهد که عملکرد قابلیت تشخیص دمای بدن سری هشت اپل‌واچ و اپل‌واچ اولترا در سطح دستگاه‌های پزشکی نیست و نباید به عنوان دماسنج مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع این ویژگی قادر به ارائه اندازه‌گیری لحظه‌ای دمای بدن نیست. علاوه بر این، اگر این ساعت‌ها به طور محکم روی مچ‌دست قرار نگیرد، این مورد روی داده‌های مرتبط با تشخیص دمای بدن تأثیر خواهد داشت.

کد خبر 606192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.