۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
«یک پیام خصوصی» در راه جشنواره کن

فیلم «یک پیام خصوصی» بعد از طی مراحل فنی آماده حضور در جشنواره کن و مارکت این فستیوال بین‌المللی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان، فیلم کوتاه «یک پیام خصوصی» به عنوان پنجمین فیلم آمین صحرایی قدم به جشنواره‌های خارجی می‌گذارد.

در این اثر نسیم قلی زاده، پرستو قائد رحمت، حسنا قبادی، شهناز نوروزی، شهلا اکبری، انوش حسینی، قربانعلی عظیمی و مسعود انتظاری نقش‌های اصلی پنجمین فیلم کوتاه صحرایی را برعهده داشته‌اند.

فیلم «یک پیام خصوصی» در مدت زمان ۱۵ دقیقه و در لوکیشن‌های شمالی ترین و جنوبی ترین نقاط پایتخت فیلمبرداری شده و روایتی از احساس ترس و نگرانی دارد.

«یک پیام خصوصی» به تهیه کنندگی حسین رفیعیان و با حمایت مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان با حضور عوامل فیلم که عبارتند از نویسنده و کارگردان: آمین صحرایی، مجری طرح و مشاور پروژه: جعفر گودرزی رئیس انجمن نویسندگان و منتقدان ایران تدوین: عماد خدابخش، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: سولماز آقاجانی، مدیر تولید: سعید بصیری، عکاس: سمانه ناکینی، موسیقی فیلم: پیام آزادی، صداگذار: محمدمهدی جواهری زاده، ناظر پروژه: دکتر سامان خلیلیان، مجری طرح جعفر گودرزی، تولید و به مرحله نهایی پخش رسیده است.

این فیلم که محصول مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان است برای اولین بار در جشنواره فیلم کن اکران خواهد شد.

آمین صحرایی با ساخت فیلم‌های «مرگ تدریجی»، «دست ها»، «سنگبال» و «در زندگی بعدی» یا بمبئی جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم اوراسیای روسیه جایزه بزرگ شصت و چهارمین جشنواره آسوریک، منتخب سی و نهمین جشنواره ملی فجر، منتخب جشنواره جهانی فجر و سیمرغ فجر بین‌الملل و تی آر تی ترکیه و هانوفر آلمان را از آن خود کرد.

مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان که فیلم‌ها و مستندات متعددی تولید و همواره از آثار هنرمندان حمایت کرده است، این بار نیز پشت یکی دیگر از بانوان هنرمند ایرانی ایستاد و با یک پیام خصوصی، اثری کوتاه اما تأثیر گذار را برای مخاطبان خلق کرد.

کد خبر 606183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.