۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
اجرای پروژه فاضلاب شهری سیرجان

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان گفت: قسمتی از بلوار دکتر صادقی تا چهارراه اشکذری شهر چند روزی است به دلیل عملیات حفاری توسط اداره آب‌وفاضلاب و شرکت کاریز جهت کامل‌کردن شبکه فاضلاب مسدود شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سیرجان، علی مکی‌آبادی با بیان اینکه حفاری‌های اخیر در معابر سطح شهر مربوط به پروژه فاضلاب است، اظهار کرد: شهرداری تنها بر روند کار و ترمیم‌های این پروژه نظارت دارد.

وی افزود: بلوار دکتر صادقی محور اصلی انتقال پروژه فاضلاب از شرق به غرب شهر است؛ بنابراین این پروژه باید از بلوار شاهد به بلوار قاآنی متصل شود و اگر مسیر بلوار دکتر صادقی حفاری نشود، پروژه فاضلاب قابل افتتاح نیست.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: طولانی‌شدن اجرای عملیات در بلوار دکتر صادقی به دلیل طول زیاد بلوار، حفاری، لوله‌گذاری، پر کردن، زیرسازی و تراکم محل کانال‌ها و تسریع در اجرای حفاری عاملی برای فرونشست محل کانال‌ها است.

مکی‌آبادی با تاکید بر اینکه با توجه به زمان‌بربودن، عملیات به صورت مقطعی انجام می‌شود، تصریح کرد: فاضلاب، پروژه زیرساختی شهر برای رفاه حال شهروندان است و از مردم فهیم سیرجان درخواست داریم برای پیشرفت این پروژه با شهرداری همکاری و با نظرات و پیشنهادات کارشناسی و سازنده، مجریان امر را یاری کنند.

کد خبر 606165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.