پروازهای زیارتی ادامه دارد

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی، گفت: بعد از مراسم اربعین حسینی و پایان ماه صفر باز هم پروازهای زیارتی از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سعید چلندری اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از تاریخ دوازدهم شهریور تمام پروازهای زیارتی از ترمینال یک فرودگاه به ترمینال سلام منتقل شده است.

وی افزود: در همین راستا انتقال زاِئران اربعین از ترمینال سلام به طور کامل انجام شد و بعد از مراسم اربعین حسینی و پایان ماه صفر باز هم انجام پروازهای زیارتی از ترمینال سلام تداوم دارد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: قرار است به طور دائمی همه پروازهای زیارتی از قبیل پروازهای نجف، دمشق و پروازهای حج عمره صرفاً از ترمینال اختصاصی سلام به عنوان دومین ترمینال در فرودگاه امام انجام شود.

چلندری درباره آمار اعزام و پذیرش پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه امام (ره)، گفت: از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ شهریور ۱۴۰ هزار و ۲۲۱ زاِئر با هزار و ۹۵ سورتی پرواز جابجا شدند. همچنین ۸۳ هزار و ۶۴۹ زائر خروجی و ۵۶ هزار و ۵۷۲ زائر ورودی در این بازه زمانی در فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند.

کد خبر 606157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.