خرید دستگاه بازیافت سیار آسفالت

شهردار زرند گفت: تولید آسفالت در مدت زمان بسیار کوتاه، در روزهای بارانی و سرد، به‌کار نگرفتن نیروی کارگری و کاهش استهلاک کارخانه تولید آسفالت از مزایای دستگاه بازیافت سیار آسفالت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی یکی از اقدامات این نهاد را رفع موانع آسفالتی در کمترین زمان ممکن عنوان و با بیان اینکه این شهرداری در راستای ارائه خدمات مؤثر به شهروندان اقدام به خرید یک دستگاه بازیافت آسفالت سیار کرده است، اظهار کرد: این دستگاه قابلیت بازیافت ترانشه‌های آسفالت در محل مورد نظر دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این دستگاه در تولید آسفالت، افزود: با این دستگاه سنگ‌دانه و قیر مصرف نمی‌شود و آسفالتی که طی سالیان گذشته انجام شده و بر اثر حفاری فاضلاب شهری جمع‌آوری شده است، دوباره به کف خیابان بازگردانده می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه چنانچه برای آسفالت از قیر، سنگ دانه و تأسیسات کارخانه آسفالت استفاده نشود سود بسیار بالایی عاید شهرداری و شهروندان می‌شود، خاطرنشان کرد: تولید آسفالت در مدت زمان بسیار کوتاه، تولید آسفالت در روزهای بارانی و سرد، به‌کار نگرفتن نیروی کارگری و کاهش استهلاک کارخانه تولید آسفالت از دیگر مزایای این دستگاه است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه می‌توان از این وسیله در لکه‌گیری‌های ضروری و چاله‌های سطح محلات به صورت سیار استفاده کرد، تصریح کرد: این دستگاه در هر سیکل ۱۵ دقیقه‌ای می‌تواند ۵۰۰ کیلوگرم آسفالت مرغوب برای لکه‌گیری معابر تولید کند که به معنای تولید بیش از ۱۰ تا ۱۵ تن آسفالت در یک شیفت کاری است.

وی افزود: این دستگاه به زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

کد خبر 606122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.