سبز پوشی بازار کریپتوکارنسی

به نظر می‌رسد بیت کوین بتواند بین این دو محدوده حمایتی و مقاومتی رفتار نوسانی داشته باشد، تا زمانی که سطحی شکسته نشود احتمال تغییراتی را نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار به شرح زیر است:

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۵۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۱ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۴۵۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۷ دلار و ۸۶ سنت

تغییرات: رشد ۰.۵۴ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۰ دلار

تغییرات: رشد ۶.۱۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۷۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۷۹ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و ۷۲ سنت

تغییرات: رشد ۳.۲۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۱۵ دلار

تغییرات: رشد ۱.۸۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۳۲ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۶ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و یک سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۲ دلار

تغییرات: رشد ۱.۱۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۴۸ سنت

تغییرات: افت ۱۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

سبز پوشی بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار ۸۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد که بیت کوین بتواند بین این دو محدوده حمایتی و مقاومتی رفتار نوسانی داشته باشد، تا زمانی که سطحی شکسته نشود احتمال تغییراتی را نخواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۸۸ درصد.

دامیننس اتریوم: ۱۸.۹۲ درصد.‌

سبز پوشی بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۹۴ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۴ میلیارد دلار

سبز پوشی بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع تغییری نداشته است.

سبز پوشی بازار کریپتوکارنسی

ویتنام همچنان رهبر پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان است

چین‌آلیسیس (Chainalysis) پس از بررسی ۱۵۴ کشور تخمین زده است که ویتنام پس از کسب امتیاز یک همچنان رهبر پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان است. یکی از دلایل این امر می‌تواند علاقه قابل‌توجه به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در منطقه جنوب شرق آسیا باشد.

مطالعه دیگری از این شرکت نشان می‌دهد که ۲۱ درصد از مصرف‌کنندگان ویتنامی در مقطعی از زندگی خود از دارایی‌های دیجیتال استفاده کرده یا مالک آن بوده‌اند. در مطالعه دوم، کشور نیجریه رتبه اول را کسب کرده است؛ چراکه ۳۲ درصد از مردم این کشور سابقه معامله با بیت کوین یا آلت کوین‌ها را داشته‌اند.

فروش توکن

شرکت گری‌اسکیل اینوستمنت (Grayscale Investment) اعلام کرده است که می‌خواهد توکن‌های فورک اثبات کار اتریوم (ETHW) خود را بفروشد. این شرکت مانند تمام سرمایه‌گذاران دیگر، توکن‌های مذکور را پس از انتقال اتریوم به سازوکار اجماع اثبات سهام و سپس انجام هاردفورک اثبات کار آن دریافت کرده است.

دو صندوق متعلق به گری‌اسکیل، مجموعاً ۳,۱۰۰,۶۲۹ توکن اتریوم اثبات کار دریافت کرده‌اند و مالکیت توکن‌های خود را تا بیست‌وششم سپتامبر (چهارم مهر) به گری‌اسکیل اینوستمنت منتقل خواهند کرد. به نظر می‌رسد که شرکت مذکور توکن‌های خود را هولد می‌کند تا بتواند آنها را بفروشد.

حجم معاملات ارزهای دیجیتال در بحبوحه ادغام افزایش یافته است

طبق داده‌های کریپتو کامپر (Crypto Compare)، میانگین متحرک هفت‌روزه حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال از ۱۸.۱ میلیارد دلار در ششم سپتامبر (۱۵ شهریور) به ۲۸.۶ میلیارد دلار در ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) افزایش یافته است.

داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که در بخش آمریکایی صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX.US)، معامله‌گران اتریوم بیشترین افزایش حجم را به خود اختصاص داده‌اند و نزدیک به ۴۳ درصد از حجم کل مبادلات ۲۴ ساعت گذشته مربوط به آنهاست. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته اتریوم در صرافی کوین‌بیس (Coinbase) نیز حدود ۳۴ درصد رشد کرده است.

رویترز: طبق گفته پلیس، دو کوان در کشور سنگاپور نیست

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس سنگاپور در روز شنبه اعلام کرد که دو کوان، هم‌بنیان‌گذار بلاک چین تِرا که حکم بازداشت او توسط مقامات کره جنوبی صادر شده است، در این کشور نیست. طبق این گزارش، پلیس سنگاپور مایل است «در چهارچوب قوانین داخلی و تعهدات بین‌المللی خود»، در دستگیری دو کوان به کره جنوبی کمک کند.

ارزهای دیجیتال بخشی از آینده بانک ما نخواهند بود

نوئل کوئین، مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های چندملیتی جهان یعنی بانک HSBC، در مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBN اظهار کرد که درباره ارزهای دیجیتال خوش‌بین نیست، بنابراین بانک تحت مدیریت او هیچ سرویسی که مرتبط با ارزهای دیجیتال باشد در آینده ارائه نخواهد داد.

وی افزود: «من مدت‌ها درباره پایداری ارزش ارزهای دیجیتال نگران بوده و هستم. پیش‌بینی نمی‌کنم که آینده ارزهای دیجیتال چگونه خواهد شد.»

افزایش ۲۸۰ درصدی هش ریت اتریوم کلاسیک

هش ریت اتریوم کلاسیک که کل توان مصرفی استخراج این ارز دیجیتال را محاسبه می‌کند، طی یک روز پس از ادغام اتریوم، ۲۸۰ درصد افزایش یافته است. این شاخص نشان می‌دهد ماینرهای اتریوم هم‌اکنون به اتریوم کلاسیک منتقل شده‌اند؛ چراکه سخت‌افزارهای موردنیاز برای استخراج این ارز دیجیتال همچنان با تراشه استخراج اتریوم کلاسیک سازگار است. شایان ذکر است که هش ریت شبکه اتریوم کلاسیک از ۶۴ تراهش بر ثانیه به ۱۸۳ تراهش بر ثانیه رسیده است.

نهنگ‌های اتریوم ناگهان صدها میلیون دلار اتریوم را جابه‌جا کرده‌اند

داده‌های موجود نشان می‌دهد که یکی از نهنگ‌های اتریوم حدود ۱۰۰,۰۰۰ اتریوم به ارزش ۱۴۵.۶۲ میلیون دلار را از یک کیف پول به کیف پول دیگری منتقل کرده است. نهنگ دیگری نیز ۵۰۰,۰۰۰ اتریوم به ارزش ۷۲.۱۲ میلیون دلار را از صرافی جمنای به کیف پول ناشناسی منتقل کرده است. علاوه بر این، نهنگ‌های دیگر این ارز دیجیتال حدود ۳۹,۷۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۵۸۰ میلیون دلار را به کیف پول‌های ناشناسی منتقل کرده‌اند.

رابرت کیوساکی: پس‌انداز کنندگان بازندگان واقعی هستند

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب محبوب «پدر پول‌دار پدر بی‌پول»، در توئیتر اعلام کرد که همچنان معتقد است پس‌انداز کنندگان بازنده هستند. کیوساکی گفته است که بدهی ایالات متحده آمریکا ۱۰۰ تریلیون دلار است و تورم واقعی آن ۱۶ درصد است نه هفت درصد.

به عقیده وی، افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی این کشور اقتصاد آن را نابود خواهد کرد.

کیوساکی در انتهای توئیت خود به دنبال‌کنندگانش گفت که روی پول واقعی، یعنی طلا، نقره و بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

نقشه بازار

سبز پوشی بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 606112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.