مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس باید اجرا شود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مصوبه شورای ششم شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس باید اجرا شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر بوشهر، وحید نیک‌روش اظهار کرد: نرخ سرویس مدارس در کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی سرویس مدارس مطرح و نرخ پیشنهادی آن جهت تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود که در مرداد ماه این نرخ به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در نرخ‌گذاری سعی شده تا شرایط رانندگان مورد توجه قرار گیرد و فشار اقتصادی زیادی به خانواده دانش‌آموزان نیز وارد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از تمام دستگاه‌های مرتبط با سرویس مدارس از جمله آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و سازمان صمت درخواست داریم در راستای ارتقای رفاه و امنیت دانش‌آموزان بر روند فعالیت رانندگان و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرویس مدارس نظارت جدی داشته باشند و باید نرخ مصوب شورای اسلامی شهر نیز به صورت کامل رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بعد از دو سال بیماری کرونا از اول مهرماه شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود، جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری سازمان حمل و نقل بار و مسافر باید برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی سرویس مدارس، تاکسی و اتوبوس‌های شهری داشته باشد تا شاهد رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان باشیم.

کد خبر 606109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.