نظافت و پاکسازی تا بعد از اربعین ادامه دارد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظافت، پاکسازی و رفت و روب پهنه‌های مشخص شده در شیفت‌های مختلف کاری با تمام توان به طور مداوم در حال انجام است و این خدمات تا بعد از اربعین نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری امروز _یکشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جلسه‌ای با معاون عمرانی استاندار ایلام که با حضور شهرداران مناطق ۱۱، ۲، ۵ و ۱۵ برگزار شد، در خصوص بازدید پایانه مرزی مهران و آخرین وضعیت نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرهای زیارتی عراق، اظهار کرد: آخرین اقدامات شهرداری تهران در خدمات‌رسانی به زائران اربعین و وضعیت ترافیک و تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران مورد رصد و پایش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام ظرفیت‌ها در مرزها حضور یافته است و قسمت قابل ملاحظه‌ای از دغدغه‌های زائران را رفع می‌کند، ادامه داد: نظافت، پاکسازی و رفت و روب پهنه‌های مشخص شده در شیفت‌های مختلف کاری با تمام توان به طور مداوم در حال انجام است و این خدمات تا بعد از اربعین نیز ادامه دارد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مرز مهران حدود ۶۰۰ نفر از همکاران حوزه خدمات شهری وظیفه نظافت، پاکسازی و رفت و روب را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری در شهرهای نجف، کوفه و کاظمین حضور دارند و با هماهنگی عتبه و شهرداران شهرهای عراق بخشی از کار نظافت و رفت و روب را انجام می‌دهند.

کد خبر 606105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.