خط‌کشی ترافیکی ۴۰ هزار متری معابر منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه، گفت: خط‌کشی طولی معابر با رنگ‌های استاندارد ترافیکی به طول ۴۰ هزار متر در خیابان بهشت، شمال خیابان آتشگاه و کندروی بزرگراه شهید خرازی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید تجلی علم‌آموزی و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان است و برنامه‌ریزی برای حضور بانشاط دانش‌آموزان، معلمان و اساتید، امری خطیر و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از مهرماه، شهرداری در کنار فضاسازی مناسب سطح منطقه ۹، ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در محدوده مدارس از قبیل آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر با نصب گل میخ، نصب تابلوها و علائم ترافیکی، آشکارسازی گذرگاه‌های عابرپیاده با نصب گل میخ‌های سرامیکی به‌ویژه در چهارراه‌ها را دست اقدام دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول محدوده مدارس، چهارراه‌ها و گذرگاه‌های عابرپیاده در سطح منطقه نیز در حال انجام است که این عملیات‌ها با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از مهر به منظور ارتقای سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه بهتر منطقه ۹ در آستانه بازگشایی مدارس انجام می‌شود، اظهار کرد: خط‌کشی طولی معابر با رنگ‌های استاندارد ترافیکی به طول ۴۰ هزار متر در خیابان بهشت، شمال خیابان آتشگاه و کندروی بزرگراه شهید خرازی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در دست اقدام است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه ستاد مهر منطقه ۹ با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری تشکیل شده است، افزود: خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده محدوده مدارس با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال انجام است.

کد خبر 606099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.