برادر پل پوگبا به جرم اخاذی از هافبک یوونتوس بازداشت شد!

ماتیاس پوگبا به دلیل توطئه اخاذی علیه برادرش پل، توسط مقامات فرانسوی تحت تحقیقات رسمی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماتیاس پوگبا به دلیل توطئه اخاذی علیه برادرش پل، توسط مقامات فرانسوی تحت تحقیقات رسمی قرار گرفته است.

ماتیاس، برادر پل پوگبا، به دلیل توطئه ای برای اخاذی از هافبک یوونتوس متهم و بازداشت شد. خبرگزاری‌های رویترز و خبرگزاری فرانسه (AFP) توسط منابع قضائی مطلع شده‌اند که چهار نفر دیگر به دلیل اخاذی و مشارکت در این حرکت جنایتکارانه، تحت بازجویی رسمی قرار گرفته‌اند و دستور بازداشت آن سه نفر در کنار ماتیاس صادر شده است.

یاسین بوزرو، وکیل ماتیاس پوگبا، اصرار دارد که موکلش بی گناه است. او به رسانه فرانسوی BFMTV گفت: «ما این تصمیم را به چالش خواهیم کشید و نقض خواهیم کرد، ما آن را قبول نداریم.

ماتیاس پوگبا در ویدئویی وعده داده بود اطلاعات "عجیبی" در مورد برادر کوچکترش را فاش کند. او ابتدا در ۱۴ سپتامبر به بازداشتگاه پلیس منتقل شد و اکنون متهم شده است.

این اتفاق ممکن است که آماده سازی فرانسه برای جام جهانی را تحت تأثیر قرار دهد زیرا هوگو لوریس فاش کرد که یک احساس "منفی" در اطراف تیم در آستانه تعطیلات فیفادی وجود دارد.

پوگبا پس از آسیب دیدگی زانو که نیاز به عمل جراحی داشت، برای آمادگی جهت حضور در جام جهانی قطر با همه تلاش خود را به کار خواهد بست.

کد خبر 606090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.