غیبت لیائو چقدر برای میلان سنگین تمام می‌شود؟

رافائل لیائو دیدار برابر ناپولی را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رافائل لیائو برای میلان در مسابقه سری آ در دیدار برابر ناپولی محروم است و به این ترتیب این بازی را از دست خواهد داد. اما سوال اصلی این است که غیبت او چقدر برای تیمش سنگین تمام می‌شود؟

تیم آث میلان روز یکشنبه ساعت ۱۹:۴۵ به وقت انگلستان در سن‌سیرو دیدار بعدی خود را آغاز می‌کند. میلان که در حال حاضر همراه با آتالانتا با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، امیدوار است با کسب پیروزی در مسابقه بعدی خود از کورس قهرمانی عقب نماند.

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان پس از دریافت دو کارت زرد مقابل سمپدوریا، یک بازی از همراهی تیمش محروم شده و میلان بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۱-۲۰ سری آ را برای مسابقه بعدی خود از دست داده است. او تا اینجای فصل، سه گل و سه پاس گل در ۶ بازی سری آ داده و یکی از برترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید.

استعداد پرتغالی در دو فصل اخیر سری آ تنها چهار بازی را از دست داده بود و این چهار بازی نیز به دسامبر ۲۰۲۱ برمی‌گردد که وی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. در آن دیدارها روسونری در خارج از خانه مقابل جنوا با سه گل پیروز شد، سپس با اودینزه یک بر یک مساوی کرد و در خانه مقابل ناپولی یک بر صفر شکست خورد. آن‌ها سپس موفق شدند با نتیجه چهار بر دو در دیداری خارج از خانه مقابل امپولی پیروز شوند.

در طول دو فصل گذشته، میلان به طور میانگین ۲.۳ امتیاز در هر بازی با لیائو در زمین کسب کرده و این در حالی است که در غیاب او میانگین امتیازات کسب شده توسط تیم میلان به ۱.۸ امتیاز در هر بازی کاهش یافته است. آنها همچنین با لیائو درصد پیروزی ۷۰ را تجربه کرده‌اند. جالب است بدانید که در غیاب لیائو، این درصد تا ۵۰ کاهش یافته است.

کد خبر 606086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.