برگزاری نخستین جشنواره المان‌های فلزی پسته

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان از برگزاری نخستین جشنواره المان‌های فلزی پسته خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مجتبی میرزمانی اظهار کرد: اداره سیما و منظر شهری در راستای وظایف و اهداف خود نسبت به ارتقای سطح هنری در نظر دارد جشنواره ساخت المان‌های فلزی پسته شهرستان رفسنجان را برگزار کند.

وی بهبود سیمای بصری و ارتقای هویت بخشی به شهرستان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش بومی و کشوری برگزار می‌شود و شرکت در فراخوان برای عموم علاقه‌مندان از سراسر کشور آزاد است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان ضمن دعوت از افراد حقیقی، حقوقی، هنرمندان و متخصصان از سراسر کشور در زمینه المان‌های فلزی شهری، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره و شرکت در فراخوان، لازم است حداکثر تا تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری نسبت به ثبت نام و ارسال فرم‌های مشخصات فردی و فنی طرح، در سامانه پیشنهادات شهرداری رفسنجان ( Snp.rafsanjan.ir ) بخش فراخوان اقدام و تصویر آثار خود را به صورت یک پوستر با ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر از طریق سامانه ارسال کنند.

میرزمانی خاطرنشان کرد: به ازای هر تیم از هنرمندان پس از اجرای کامل طرح تأیید شده توسط کمیته سیما و منظر شهری رفسنجان، مبلغ ۳٠٠ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت داوران این جشنواره کمیته زیباسازی شهرداری است، گفت: زمان داوری و انتخاب آثار شانزدهم تا هفدهم مهرماه و زمان اعلام نتایج نهایی برگزیدگان نوزدهم مهرماه است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان افزود: پس از پالایش و بررسی طرح‌های راه یافته به مرحله داوری توسط کمیته زیباسازی، ۱۰ طرح انتخاب و برای اجرا در سطح شهر آماده می‌شود.

کد خبر 606077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.