شهردار پورتو پشت طارمی درآمد!

شهردار پورتو با حمایت از مهدی طارمی او را یک جنتلمن دانست و به‌خاطر رفتار گزارشگر شبکه Sport TV پرتغال پس از بازی شب گذشته پورتو، علاوه‌بر احمق‌خواندن آن شخص، به‌همراه کونسیسائو شبکه پرتغالی را نیز تحریم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پورتوی پرتغال شب گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر پرتغال در مقابل استوریل‌پرایا قرار گرفت و با گل دقیقه ۹۹ مهدی طارمی از روی نقطه‌پنالتی از شکست گریخت و به تساوی یک بر یک رضایت داد.

پس از پایان بازی، مهدی طارمی برای انجام گفت‌وگوی تلویزیونی در کنار زمین مقابل دوربین شبکه Sport TV ایستاد و با پرسشی شوکه‌کننده و جنجالی مواجه شد. گزارشگر این شبکه از طارمی درباره تلاش او برای شبیه‌سازی و گرفتن پنالتی سوالی پرسید و طارمی هم با اشاره به اتفاقات بازی با اتلتیکومادرید، در نهایت مصاحبه را نیمه‌تمام گذاشت.

این موضع‌گیری در قبال مهدی طارمی که به‌نظر می‌رسد با قصد و هدف صورت گرفته، حمایت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را از مهاجم ایرانی تیمش به‌دنبال داشت و او هم از صحبت با شبکه ورزشی خودداری کرد.

«فرانسیسکو جی مارکز» مدیر ارتباطات باشگاه پورتو نیز با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن پرسشِ خبرنگار پرتغالی از طارمی نوشت: رفتار خبرنگار اسپورت تی‌وی در پرسش از طارمی شرم‌آور است. این افراد شجاع هرگز در زندگی خود از لیسبونی‌ها سوال سختی نمی‌پرسند. سرجیو کونسیسائو در اعتراض به این موضوع در مصاحبه شرکت نکرد.

کد خبر 606056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.