رکوردشکنی دوباره هالند، وایکینگ منچسترسیتی

هر بازی منچسترسیتی در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا، یک فرصت استثنایی برای درخشیدن مهاجم نروژی است تا بتواند توجهات را به خود جلب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ارلینگ هالند به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در چهار بازی ابتدایی خارج از خانه خود در لیگ برتر گلزنی می‌کند.

پیش از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، عده بسیاری اعتقاد داشتند که این مهاجم جوان بازیکن بازی‌های بزرگ نیست و تنها می‌تواند در لیگی مانند بوندسلیگا بدرخشد. ترس و واهمه زیادی نسبت به نمایش‌های هالند در لیگ جزیره وجود داشت اما وایکینگ جوان به خوبی پاسخ همه انتقادات را داده است.

پس از گلزنی در پیروزی منچسترسیتی مقابل وولوز، هالند یک رکورد دیگر از حیث گلزنی در جزیره به ثبت رساند. این مهاجم به شروع درخشان خود در انگلیس ادامه داد و تعداد گل‌های خود در تمام رقابت‌ها را به عدد ۱۴ رساند. عملکرد او خوبی ترس در دل مدافعان رقیبان انداخته و منچسترسیتی که در طی سال‌های اخیر کمی به خاطر نداشتن یک مهاجم تمام کننده تحت فشار بود، حالا شرایطی فوق‌العاده از این نظر دارد.

پس از اینکه جک گریلیش تنها در ثانیه ۵۵ مسابقه دروازه حریف را باز کرد، هالند موفق شد در دقیقه ۱۶ در حالی که پاس برناردو سیلوا را دریافت کرد، با یک شوت عالی به خوزه سا گل بزند. این صدمین گل ملی پوش نروژی در ۹۹ بازی در تمام رقابت‌ها از زمان ترک سالزبورگ به مقصد بوروسیا دورتموند در ژانویه ۲۰۲۰ بود.

او با گلی که در بازی برابر وولورهمپتون به ثمر رساند موفق شد در چهارمین بازی ابتدایی خارج از خانه در لیگ جزیره گلزنی کند که یک رکورد ویژه محسوب می‌شود.

با پیروزی سه بر صفر، شاگردان گواردیولا روند شکست ناپذیری خود را به هفت بازی افزایش دادند و آرسنال را از صدر جدول کنار زدند. توپچی‌ها فردا خارج از خانه در برنتفورد به میدان می‌روند تا بتوانند جدول را از منچسترسیتی و ستاره جدیدش یعنی ارلینگ هالند پس بگیرند.

کد خبر 606053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.