پلمب ۲ غرفه در بوستان غدیر به‌دلیل گران‌فروشی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد گفت: دستور پلمب دو غرفه ارزاق عمومی بوستان زائرپذیر غدیر به دلیل گران‌فروشی صادر شد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته، پس از راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، به‌طور سرزده از سطح شهر و کمپ غدیر بازدید کردیم که مشاهده شد فروشگاه ارزاق این کمپ هیچ نرخ‌نامه‌ای را رعایت نمی‌کند و خریداران از دست این فرد شاکی هستند.

وی با بیان اینکه دستور پلمب دو غرفه ارزاق عمومی بوستان زائرپذیر غدیر به‌دلیل گران‌فروشی صادر شد، ادامه داد: پس از بررسی تمام فاکتورهای فروش، مشخص شد در حق شهروندان اجحاف شده است، لذا برای رفاه زائران، دستور پلمب فروشگاه و چند شعبه دیگر آن که در داخل کمپ قرار داشت را صادر کردیم تا پیمانکار جدید جایگزین شود، اما برای اینکه خللی در ارائه خدمت‌رسانی به زائران به‌وجود نیاید، کار را به صورت امانی پیش بردیم و با اقدامات سازمان ساماندهی مشاغل، تنها مدت کوتاهی خلل ایجاد شد که از زائران عذرخواهی می‌کنم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: فرماندار این شهرستان نیز دغدغه توزیع نان در این بوستان زائرپذیر را داشت که نان بسته‌بندی تأمین شد تا مشکلات به حداقل برسد، همچنین هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های تولیدی نیز انجام شد تا از صبح امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ ملزومات زائران تأمین شود.

وی با بیان اینکه با پیمانکار خاطی برخورد شدیدی انجام خواهد شد و در لیست سیاه شهرداری قرار خواهد گرفت تا هیچ قراردادی با وی منعقد نشود، گفت: طبق هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی و سازمان جهاد کشاورزی، به‌زودی غرفه‌های موقت عرضه ارزاق عمومی در محل بوستان غدیر ایجاد خواهد شد.

کد خبر 605977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.