لزوم نگاه بلندمدت در اجرای پروژه‌های شهری شهرکرد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: نگاه بلندمدت در اجرای پروژه‌های شهری شهرکرد امری ضروری است که باید در بیشتر زمینه‌ها لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی شهر شهرکرد، با اشاره به لزوم نگاه بلندمدت در اجرای پروژه‌های شهری که متناسب با ویژگی‌های فرهنگی شهرکرد باشد، اظهار کرد: لازم است پروژه‌های توسعه‌ای به ویژه در ناحیه غرب و آرامستان "سولدره" با چشم‌انداز ۵۰ تا ۱۰۰ ساله اجرایی شود.

وی ادامه داد: درخواست دارم نمایندگان محلات ناحیه غرب برای بیان دغدغه‌ها در مباحث فرهنگی، اجتماعی در کمیسیون تخصصی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور یابند.

پیگیری و بررسی درخواست‌های ناحیه غرب شهرکرد با راهکارهای قانونی

یوسف صادقی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه با بیان اینکه تشکیل جلسه علنی شورای اسلامی شهر در ناحیه غرب باعث می‌شود، از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنیم، اظهار کرد: لازم است تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ناحیه غرب با توجه به بودجه و تخصیص اعتبارات در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

وی در راستای رفع مشکلات تأمین آب برای زمین‌های دامپروری ناحیه غرب، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات دامپروری و انتقال احشام به خارج از بافت شهری باید آب منطقه‌ای ورود کند و اقدامات لازم را برای رفع این معضل انجام دهد.

کد خبر 605966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.