سهم شهرداری ایذه از حق آلایندگی پرداخت شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ایذه با اشاره به سهم ۷۰ میلیارد تومانی شهرداری ایذه از حق آلایندگی، گفت: لازم است در هزینه‌کرد حق آلایندگی شفافیت کامل وجود داشته باشد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در سطح کلان استان و پس از چند سال وقفه در نهایت حق آلایندگی شرکت‌ها به شهرداری‌های استان خوزستان پرداخت شد که سهم شهرداری ایذه نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: با توجه به جمعیت و مساحت شهر ایذه مبلغ ۷۰ میلیارد تومان می‌تواند زمینه‌ساز تحولات کارآمدی در حوزه خدمات شهری و عمرانی باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ایذه با تاکید بر اینکه حق آلایندگی حق تمام شهروندان ایذه است، ادامه داد: تمام برنامه‌های مالی که شهرداری قرار است برای هزینه‌کرد حق آلایندگی اجرا شود باید به صورت شفاف به شهروندان ارائه شود و اعضای شورای اسلامی شهر نیز با جدیت تمام بر این فرایند نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: شفافیت و آگاهی حق شهروندان است و باید بدانند که درآمد حق آلایندگی در کجا و برای چه اموری هزینه شده است، شورای اسلامی شهر نیز وظیفه نظارتی خود را در این خصوص با جدیت انجام خواهد داد.

کد خبر 605945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.