مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۶ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر آخرین جزئیات پرونده مهسا امینی، حمله خونین گرگ‌ها به پنج نفر در خوشاب، قتل دختر بچه خاشی در پی تیراندازی افراد ناشناس، دستگیری عاملان شهادت مأمور انتظامی و چاقوکشی خونین در مسجد را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

محمود شم‌آبادی فرماندار خوشاب اظهار کرد: شب گذشته حدود شش گرگ به شکل گله‌ای به روستای درفک این شهرستان حمله کردند که منجر به زخمی شدن پنج نفر شد. سه مرد، یک زن و یک پسربچه در این حادثه صدمه دیدند.

بیشتر بخوانید

پیکر مهسا امینی برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبد شکافی امروز تحویل پزشکی قانونی شد.

بیشتر بخوانید

«مهسا امینی» که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستانی در تهران بستری بود، درگذشت.

بیشتر بخوانید

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه قتل دختربچه خاشی در پی اصابت گلوله سلاح کلاش، گفت: دستگیری عوامل حادثه با قید فوریت در دستور کار پلیس است.

بیشتر بخوانید

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه‌ای درباره مهسا امینی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی فراجا گفت: چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ خانم مهسا امینی را مشخص کند.

بیشتر بخوانید

هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مأمور به انجام بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.

بیشتر بخوانید

سردار سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان، اظهار کرد: شب گذشته درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی تعدادی افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و ستوان علی سراوانی که به همراه دو مأمور دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید

ماجرای بازداشت دختر ۲۲ ساله‌ای به نام مهسا (ژینا) امینی توسط مأموران گشت ارشاد و پس از دو ساعت انتقال او از وزرا به بیمارستان کسری، در دو روز گذشته، سطحی گسترده از واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده مرحومه مهسا امینی تسریع شود.

بیشتر بخوانید

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز، اظهار کرد: ساعت ۹ صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با درخت در ورودی محله یک صفاییه مبارکه، یک نفر کشته و یک تن دیگر مصدوم شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ حسین لکی فرمانده سپاه کامیاران، اظهار کرد: در راستای اعمال ماده ۱۳ قانون اصلاح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با کسانی که در حوزه کشت مواد مخدر فعالیت کنند، به صورت جدی برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید

کد خبر 605929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.