پزشکی قانونی درمورد علت مرگ مهسا امینی اعلام نظر خواهد کرد

سخنگوی فراجا گفت: چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ خانم مهسا امینی را مشخص کند.

به گزارش ایمنا، سردار حاجیان اظهار کرد: با توجه به حادثه‌ای که در مقر امنیت اخلاقی تهران بزرگ در تاریخ بیست و دوم شهریور اتفاق افتاد مراتب بلافاصله به نظر فرمانده انتظامی کل کشور که در شلمچه حضور داشتند رسید و ایشان دستورات لازم را به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر کردند که موضوع به صورت دقیق و بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای بررسی شود.

وی افزود: گزارش‌ها و همچنین تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که خانم مهسا امینی به همراه تعداد دیگری خانم به مقر امنیت اخلاقی تهران بزرگ دلالت داده شده بودند که ایشان در سالن اجتماعات مقر پلیس در جمع سایر مراجعه کنندگان بودند و پس اینکه از جای خو بلند می‌شوند در سالن به طور ناگهانی بیهوش می‌شوند و بلافاصله توسط اورژانس و پلیس به بیمارستان منتقل می‌شوند و متأسفانه اقدامات درمانی مؤثر واقع نشد.

سخنگوی فراجا گفت: ضمن تسلیت به خانواده معظم امینی، طبق دستور سردار اشتری تصاویر ضبط شده از پلیس امنیت اخلاقی اخذ و در اختیار صدا و سیما قرار داده شد و دوبار این تصاویر به رؤیت خانواده امینی رسید و اگر لازم باشد پلیس توضیح خواهد داد و پلیس در این زمینه خود را پاسخگو می‌داند.

وی افزود: متأسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 605734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.