از قتل یک دختر با شلیک‌های گروهی ناشناس تا چاقوکشی خونین در مسجد

قتل یک دختر با شلیک‌های گروهی ناشناس، دستگیری عاملان شهادت مأمور انتظامی، چاقوکشی خونین در مسجد، کشف ۳۹ کلت کمری در قصرشیرین، کشف مزرعه ماری جوانا در کردستان و حمله خونین گرگ‌ها به پنج نفر در خوشاب را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حبیب رازدار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل مسلحانه در پشت کوه روستای دوربن و فوت یک دختربچه در این حادثه، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر تحقیقات میدانی و اظهارات خانواده مقتول مشخص شد که یک پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با چند سرنشین که سر و صورتشان بسته بود با اسلحه کلاش یک خانواده را که با خودروی پژو از روستای دوربن در حال حرکت به سمت خاش بودند را مورد تیراندازی قرار داده و بلافاصله از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی خاش خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری عوامل این حادثه و روشن شدن مسئله از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی است و جزئیات این حادثه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

دستگیری عاملان شهادت مأمور انتظامی

سردار سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان، اظهار کرد: شب گذشته درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی تعدادی افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و ستوان علی سراوانی که به همراه دو مأمور دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

وی افزود: تعدادی از اشرار و عاملان نزاع دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی عامل اصلی تیراندازی و شهادت ستوان علی سراوانی مأمور انتظامی شهرستان رامیان ادامه دارد. مراسم تشییع شهید اربعین ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه بیست‌وهفتم شهریور از میدان شهرداری رامیان برگزار می‌شود.

چاقوکشی خونین در مسجد

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز، اظهار کرد: ساعت ۹ صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی هشت نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس با چاقو مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: متهم با تلاش مأموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی و هشت نفر مصدوم نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

وی ادامه داد: برابر استعلام انجام شده خوشبختانه وضعیت مصدومان رضایت‌بخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

کشف ۳۹ کلت کمری در قصرشیرین

عملیات کشف ۳۹ قبضه سلاح در شهرستان قصرشیرین در ساعت ۲۱:۳۰ روز بیست‌وچهارم شهریور سال‌جاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه اجرا شد و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با رصد اطلاعاتی و پس از اخذ دستور قضائی، موفق به کشف و ضبط ۳۹ قبضه سلاح از نوع سلاح کمری شدند.

کشف مزرعه ماری جوانا در کردستان

سرهنگ حسین لکی فرمانده سپاه کامیاران، اظهار کرد: در راستای اعمال ماده ۱۳ قانون اصلاح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با کسانی که در حوزه کشت مواد مخدر فعالیت کنند، به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی ارزش تقریبی این مزرعه را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند و در صورتی که مستأجر با آگاهی مالک نسبت به کشت گیاه مخدر ماری‌جوانا در اراضی کشاورزی اقدام کند، زمین متخلف به نفع دولت ضبط می‌شود.

حمله خونین گرگ‌ها به ۵ نفر در خوشاب

محمود شم‌آبادی فرماندار خوشاب اظهار کرد: شب گذشته حدود شش گرگ به شکل گله‌ای به روستای درفک این شهرستان حمله کردند که منجر به زخمی شدن پنج نفر شد. سه مرد، یک زن و یک پسربچه در این حادثه صدمه دیدند.

وی ادامه داد: حال سه نفر از مصدومان مساعد نبود که به بیمارستان سبزوار اعزام شدند، اما دو نفر دیگر زخم‌های سطحی داشتند که نیروهای اداره بهداشت آن‌ها را در محل مداوا کردند.

کد خبر 605884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.