بازار در روزهای آینده به ثبات می‌رسد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به بالا بودن تقاضا برای بعضی اقلام صیفی همچون خیار و سبزی از سوی زائران کربلا، قیمت‌ها دچار نوسان شده است و برآوردها حاکی از آن است که با بازگشت زائران در روزهای آینده بازار به ثبات برسد.

به گزارش ایمنا، اسداله کارگر اظهار کرد: با توجه به تنوع میوه‌های تابستانه و پاییز پیش‌بینی می‌شود بازار تا نیمه دوم فصل پاییز نوسانی نداشته باشد.

وی افزود: طبق روال همه ساله در فصل تابستان کمبود بعضی انواع سبزی از جمله جعفری و شنبلیله که به دلیل گرمای هوا رشد نمی‌کند، منجر به نوسان قیمت می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی خاطرنشان کرد: با توجه به فراوانی و تنوع میوه از ابتدای فصل تابستان تا نیمه دوم پاییز، بازار از ثبات نسبی برخوردار است.

کارگر تصریح کرد: قیمت هر کیلو انگور بی‌دانه زرد ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، انگور بی‌دانه قرمز ۲۳ تا ۶۰ هزار تومان، انگور رطبی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، خیار بوته شش تا ۱۵ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هلو هسته جدا ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان و سیب لبنانی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان است.

وی گفت: با توجه به تنوع میوه‌های تابستانه، تقاضای چندانی برای خرید نارنگی و انار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به بالا بودن تقاضا برای بعضی اقلام صیفی همچون خیار و سبزی از سوی زائران کربلا، قیمت‌ها دچار نوسان شده است و برآوردها حاکی از آن است که با بازگشت زائران در روزهای آتی بازار به ثبات برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 605867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.