نخستین اتوبوس برقی دانش‌آموزان در لندن راه‌اندازی می‌شود

نخستین اتوبوس برقی برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان مدرسه در لندن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تغییر اتوبوس‌های بنزینی به وسایل نقلیه برقی، مدارس لندن را قادر می‌سازد تا انتشار سالانه کربن خود را کاهش دهند و کیفیت هوای محیط اطراف را بهبود ببخشد.

سام رایان، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل زیلو(Zeelo) در این خصوص گفت: "ما با تغییر خدمات حمل‌ونقل مدرسه از اتوبوس‌های دیزلی به وسایل نقلیه الکتریکی از برنامه‌های کاهش انتشار گاز دی‌اکسیدکربن و خدمات حمل‌ونقل کربن صفر حمایت می‌کنیم."

پلتفرم هوشمند زیلو، اولین اتوبوس‌های برقی را در بریتانیا راه‌اندازی کرد. این شرکت وسایل نقلیه هوشمند خود را به شرکت‌ها و مدارس جهان ارائه می‌دهد و قصد دارد میزان انتشار CO2 را کاهش دهد.

اگرچه اتوبوس‌های برقی مدرسه در سراسر آمریکا و کانادا در حال گسترش هستند، اما بریتانیا برای نخستین بار است که برای مدارس از اتوبوس برقی استفاده می‌کند. اتوبوس برقی جدید با نام Yutong TCE12 مجهز به یک باتری ۲۸۱ کیلوواتی است که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی بیش از ۲۰۰ مایل را طی کند.

کریس بدوز، رئیس مدرسه دوایت، در این رابطه گفت: "ما اولین مدرسه در کل بریتانیا هستیم که این وسیله نقلیه الکتریکی را به ناوگان اتوبوس‌های مدرسه خود اضافه می‌کنیم و کل جامعه از این ابتکار جدید هیجان زده خواهند شد."

وی افزود: "استفاده از اتوبوس برقی برای سرویس مدرسه، جهان را به مکانی سبزتر تبدیل می‌کند و به دانش‌آموزان نشان می‌دهد که برخورداری از آب و هوای پاک برای ما بسیار اهمیت دارد."

نخستین اتوبوس برقی دانش‌آموزان در لندن راه اندازی می‌شود

کد خبر 605854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.