۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
جاده چالوس-تهران یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران از یک طرفه شدن جاده چالوس از بعدازظهر امروز شنبه _بیست و ششم شهریورماه_ خبر داد و گفت : به منظور تخلیه بار ترافیکی این جاده به سمت تهران یک طرفه می شود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار کرد: یک طرفه شدن این جاده تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت تا روند ترافیک خودرویی احتمالی عصر امروز برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به در حال اتمام بودن تعطیلات اربعین حسینی و بازگشت هموطنان پیش بینی می‌شود از عصر امروز _شنبه بیست و ششم شهریورماه_ ترافیکی سنگین در جاده‌های مازندران شاهد باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران در تشریح وضعیت کنونی ترافیک جاده‌های استان گفت: جاده چالوس در هر دو مسیر ترافیک سنگین و پرحجم است.

وی ترافیک در جاده هراز در برخی نقاط از جمله چلاو، لاریجان و آب اسک را نیز پرحجم گزارش کرد.

جهان تاب ترافیک در دیگر جاده‌های مواصلاتی مازندران در سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام و تصریح کرد: سنگین و پرحجم شدن ترافیک برای عصر امروز _شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ محتمل است.

رئیس پلیس راه مازندران از مسافران و گردشگران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا
کد خبر 605822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.