خدمت‌رسانی بی‌وقفه نیروهای شهرداری تهران به زائران در پیاده‌روی اربعین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از خدمات‌رسانی نیروهای شهرداری تهران در شهرهای مختلف عراق به زائران خبر داد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ارائه خدمات به زائران، اظهار کرد: طی روزهای اخیر بازدیدها از مرزهای غربی مهران و مرز خسروی شروع شد و از نزدیک شاهد ازدیاد جمعیت و بعضی بی‌نظمی‌ها بودم.

وی ادامه داد: با مراعات شهروندان و توجه به صحبت‌های مسئولان، مشکلات موجود در مرزها برای زائران کاهش یافت، در نواحی مختلف مرز مهران و خسروی و مرزهای جنوبی چذابه و شلمچه همکاران شهرداری تهران در مناطق مختلف با دو کارکرد خدمت شهری و فرهنگی حضور پر تعدادی داشتند و نیروهای داوطلب شهرداری نیز حضور یافتند و پاکسازی و تنظیم معابر، کمک به زائران، پذیرایی و بحث‌های فرهنگی در کنار پویش‌هایی از جمله سلام یا مهدی انجام شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمانی که تعداد زائران کربلا افزایش یافت، جمعیت‌های فرهنگی نیز تغییر رویکرد دادند و عهده‌دار بحث‌های خدماتی شدند تا رضایت خاطر زائران فراهم شود.

وی تصریح کرد: زمانی که وارد عراق شدم در نجف تعداد بسیاری از نیروهای خدمات شهری، فرهنگی و آتش‌نشانان حضور داشتند و با شیفت‌بندی بخش‌های قدیمی نجف را برای پاکسازی در اختیار داشتند.

نادعلی افزود: در سامرا موکب خوبی برپا کرده بودند و از مناطق ۱۸ و ۲۰ شهرداری تهران در این موکب‌ها حضور داشتند و در کاظمین نیز حدود ۱۱۰ نفر از همکاران مناطق ۱۶ و ۱۹ شهرداری تهران به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی اضافه کرد: بازدیدهایی نیز از کربلا جهت بررسی ارائه خدمات در موکب‌های شهرداری تهران انجام شد و با توجه به مراسم اربعین جمعیت زیادی حضور داشتند.

کد خبر 605754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.