رضایت کامل زائران از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرز خسروی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رضایت کامل زائران از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش ایمنا، قباد محمدی اظهار کرد: تمام خدمات به صورت رایگان و به راحتی در اختیار زائران قرار گرفته و بر اساس بررسی‌های انجام‌شده زوار از ارائه خدمات رضایت کامل داشته‌اند.

وی به دسترس بودن تمامی خدمات و داروهای پزشکی تاکید کرد و افزود: تمامی داروهای مورد نیاز از جمله سرم‌هایی که حتی در کشور با کمبود مواجه هستند در این مدت در مراکز درمانی پایانه مرزی خسروی موجود بوده و تاکنون کمبودی احساس نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، تصریح کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده برای فراهم کردن انواع وسایل نقلیه برای بیماران در ایام اربعین طی چند روز گذشته با کمک هلیکوپتر آمبولانس در شهرستان قصر شیرین بیماری با حال وخیم به بیمارستانی در شهر کرمانشاه انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه پزشکان به صورت ۲۴ ساعته در پایانه مرزی حاضر هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیاده‌روی‌ها و تردد زوار در مرز خسروی تاکنون هیچ‌گونه مرگ و میریم در این پایانه صورت نگرفته است.

محمدی ادامه داد: با توجه به بازگشت زائران چند روزه گذشته شاهد افزایش تصادفات در محورهای جاده‌ای استان کرمانشاه بودیم که حتی چندین بار مجبور به استفاده از اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومین به بیمارستان و مراکز درمانی بودیم.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توصیه کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به خستگی مسیر طی شده در موقع بازگشت به محل زندگی خود حتماً استراحت کافی و لازم داشته باشم و به هیچ وجه با خستگی حرکت نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 605753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.